jongens en paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:33

calemity_jane schreef:
het gaat echt niet hoor samen met je vriend paardrijden en dan ook nog es concurenten van elkaar zijn dat is oorlog Boos!

Ik snap het niet hoor. Want wij rijden samen endurance en in de wedstrijden zijn we ook elkaars concurrenten. Absoluut geen probleem mee. Ik zou niet anders meer willen. We hebben tenminste dezelfde prioriteiten op deze toch al niet goedkope hobby.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:35

je vriend is toch geen concurrent?
(behalve als je tegen elkaar start Knipoog )
tijdens een wedstrijd kan dat prima, maar daarnaast toch niet meer Verward

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:36

Nou ja, als wij tegen elkaar starten zijn we officieel gezien concurrenten alleen voel ik dat absoluut niet zo. Tuurlijk daarnaast is het bij ons niet zo dat we concurrenten zijn. Maar ik neem aan dat je calamity jane bedoeld?

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:37

Fasel schreef:
Nou ja, als wij tegen elkaar starten zijn we officieel gezien concurrenten alleen voel ik dat absoluut niet zo. Tuurlijk daarnaast is het bij ons niet zo dat we concurrenten zijn. Maar ik neem aan dat je calamity jane bedoeld?

idd

want bij jullie had ik al begrepen dat het wel goed zat Knipoog

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:40

Ik ken nog een koppel dat dressuurwedstrijden rijdt en die zijn tijdens de wedstrijd elkaars concurrenten. Maar dan op een leuke manier

Mantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 22:03

Mijn vriend hoeft niet gek te zijn op paarden als hij mijn hobby maar accepteerd! Een vriend die dat niet doet is je niet waard!