Tjee zeg, ik had gehoopt dat hij er sneller bovenop zou zijn... Maar zoals jezelf zegt, als het er niet is, is het er niet. Ik vind het gewoon super eerlijk van je, tegenover RK.
Sterkte en ik hoop dat het gauw beter gaat...
joyce B
Geplaatst: 03-08-03 11:56
Tja, het paard gaat toch echt voor bij echte paardenliefhebbers toch? Ik denk dat vooral egoistische mensen doorgaan terwijl ze weten dat het tenkostte van het paard gaat. Dat dat ben jij dus duidelijk niet! Geniet van wat je nog wel kan doen! Mijn pony is ook niet gezond (chronische bronchitus en gevoelige hoeven zijn de grootste problemen bij het rijden), en ik wil heel graag verder komen, maar niet tenkoste van mijn pony... Dus dan is het kijken wat hij aankan van dag tot dag en daarvan genieten... (en wij gaan nog beginnen met wedstrijden, ik hoop dat we in elk geval de B uitkomen )
JollyJumper
Geplaatst: 03-08-03 14:04
runningkawa schreef:
Dat is goed JollyJumper lijkt me super gezellig.
En het duurt zeker nog een maand voordat die stomme beesten weg zijn en dan hoop ik al langzaam aan weer een beetje op te kunnen bouwen.
Gezellig, tegen die tijd pb ik nog wel een keer om je er aan te herinneren
Machie
Geplaatst: 03-08-03 18:46
Super hoor! jij hebt een echt hart voor je paard Wel sneu dat ie weer last heeft, maar ik denk dat alles wel weer goed komt. Gewoon lekker rustig aan doen!