Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SisLeone schreef:de meeste springruiters rijden hun paard meer dressuurmatig dan dat ze springen. aangezien dat voor het springen net zo belangrijk is. de meeste springruiters bij ons op stal springen 1 keer in de week. de rest maken ze buitenritten en oefenen dressuur, dus... ik ben dressuurprikker in hun ogen maar ik heb hetzelfde schema als hen dat is erg grappig. ik spring 1 keer in de week, rij buiten en oefen dressuur....
sanne83 schreef:ik vind het bijvoorbeeld echt idioot dat er mensen zijn die z-dressuur lopen, maar die niet naar buiten durven, omdat ze hun paard dan niet aankunnen......volgens mij zou dressuur moeten gaan om een bepaalde controle die je hebt over je paard en dat zie ik dus echt niet terug bij de meeste mensen.
petraaken schreef:herinner me dit niet. ben nochtans op de hoefslag geabonneerd. Tja zelfs topruiters zijn ook maar mensen. Foto's zijn ook maar moment opnamen.
Botervlieg schreef:Dat jij iets niet gezien hebt, maakt toch niet dat het dan ook niet bestaat?
Lielle schreef:dressuurruiters: trekken hem in de krul (met slof), en zijn overal bang van.
springruiters: plukken een keer links of rechts voor de 'buiging' en crossen de godsganse dag over hindernissen van 1.60.
recreatieruiters: zijn te dom (of te lui) om echt te leren rijden en hobbelen maaar wat rond.
endurance ruiters: zijn veredelde recreatieruiters.
western ruiters: dat zijn geen ruiters maar cowboys.![]()