Dniez schreef:Een gezegde :
Eens een fjord , altijd een fjord.
Nog een die ik hier op Bokt voorbij zag komen, weet hem niet precies iets van:
Don't waste your live on ugly horses, just get a Welsh Cob!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dmii95 schreef:leentje1975 schreef:Nou elke keer als ik hier mensen krijg die reageren op mijn advertentie voor bijrijders voor mijn belg en fjord, en ik heb het over de fjord, kijken ze maar behoorlijk vies. Snap er niks van.....
Pff die mensen hebben geen leven, fjorden boven alles, egt waar. Ze zijn lief leuk gek speels tikje eigenwijs, perfect toch?
thoraklover schreef:fjorden zijn idd leuk, maar ik hou meer van het sporttype fjord
Flevolander schreef:Een fjord is leuk.. bij een ander
Vinca schreef:thoraklover schreef:fjorden zijn idd leuk, maar ik hou meer van het sporttype fjord
ja ik ook
gelukkig heb ik zelf echt een fjordje die helemaal weg van is van de cross op boomstammen springen in een lekker rengalopje
en dat ook nog allemaal bitloos![]()
dat is het bewijs dat je ook zonder bit kan rijden op een sterke fjord haha
akkje schreef:Ik vind fjorden niet zo super, maar dat komt omdat ik er niet geweldige ervaringen mee heb gehad... Waar mijn pony staat hebben ze ook 2 fjorden, maar allebei helemaal niks. Eentje kan je gewoon niet eens buitenzetten, rukt die je arm uit de kom, en de andere kan zomaar opeens keihard in je kont bijten, of opeens omdraaien en dan trappen. Daar zie ik de humor niet van in. Hahaha, moet nog een leuke fjord tegenkomen!
akkje schreef:Ik vind fjorden niet zo super, maar dat komt omdat ik er niet geweldige ervaringen mee heb gehad... Waar mijn pony staat hebben ze ook 2 fjorden, maar allebei helemaal niks. Eentje kan je gewoon niet eens buitenzetten, rukt die je arm uit de kom, en de andere kan zomaar opeens keihard in je kont bijten, of opeens omdraaien en dan trappen. Daar zie ik de humor niet van in. Hahaha, moet nog een leuke fjord tegenkomen!