Niks boven fjorden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 12:25

Dniez schreef:
Een gezegde :

Eens een fjord , altijd een fjord.

Nog een die ik hier op Bokt voorbij zag komen, weet hem niet precies iets van:
Don't waste your live on ugly horses, just get a Welsh Cob! :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:25

dmii95 schreef:
leentje1975 schreef:
Nou elke keer als ik hier mensen krijg die reageren op mijn advertentie voor bijrijders voor mijn belg en fjord, en ik heb het over de fjord, kijken ze maar behoorlijk vies. Snap er niks van.....

Pff die mensen hebben geen leven, fjorden boven alles, egt waar. Ze zijn lief leuk gek speels tikje eigenwijs, perfect toch? <3

Hoezo die hebben geen leven?
Ieder kan toch zijn eigen smaak hebben.
Ik ben ook niet echt van de fjorden en koudbloeden hoor. Vind ze wel leuk, maar zou er zelf geen aanschaffen.

isaayla

Re: Niks boven fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:01

haha groot gelijk (al zijn ze niet mijn ding) maar toch zijn het geweldige beesten

dmii95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 13:28

hihi, ze kunnen ook zo enorm speels zijn!
ik heb nog een vrij jonge fjord, en vooral nu met de winter en de sneeuw, staat ze meer stil, dan ga je een stukje rijden nou dan hebben ze er echt te veel zin in! helemaal spelen egt super mooi gezicht!
ze staan ook zo leuk op de foto met die sneeuw erbij :D

Vinca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:37

thoraklover schreef:
fjorden zijn idd leuk, maar ik hou meer van het sporttype fjord :)

ja ik ook
gelukkig heb ik zelf echt een fjordje die helemaal weg van is van de cross op boomstammen springen in een lekker rengalopje
en dat ook nog allemaal bitloos *D
dat is het bewijs dat je ook zonder bit kan rijden op een sterke fjord haha <3

ellen98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:31

Flevolander schreef:
Een fjord is leuk.. bij een ander :D

idd !!!!!! fjorden zijn leuk maar om er zelf één te hebben NEE dank je....
doe mij maar leuke kruisingen of arabieren van die lekkere smalle snelle paardjes , daar hou ik van!!!!
ik heb zelf een kruising.. voor foto kijk maar op mijn profiel...

xxxx

babslovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 13:58

ik vind fjorden ook niet echt super
zou er zelf ook niet een aanschaffen
doe mij maar een engelse volbloed
eenmaal een engelse volbloed altijd een engelse volbloed!

dmii95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 16:51

Vinca schreef:
thoraklover schreef:
fjorden zijn idd leuk, maar ik hou meer van het sporttype fjord :)

ja ik ook
gelukkig heb ik zelf echt een fjordje die helemaal weg van is van de cross op boomstammen springen in een lekker rengalopje
en dat ook nog allemaal bitloos *D
dat is het bewijs dat je ook zonder bit kan rijden op een sterke fjord haha <3

oh das wel heel vet!
had ik dus eerst ook, ik ging ook stukje bos weggetje in ovr boomstammen springen enzo echt super!
maar wat doet die gek dan, het was vrij smal, ligt er een regenplas, gaat ze erbij langs, me bene knalt tegen de boom op haha,

dmii95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 16:52

akkje schreef:
Ik vind fjorden niet zo super, maar dat komt omdat ik er niet geweldige ervaringen mee heb gehad... Waar mijn pony staat hebben ze ook 2 fjorden, maar allebei helemaal niks. Eentje kan je gewoon niet eens buitenzetten, rukt die je arm uit de kom, en de andere kan zomaar opeens keihard in je kont bijten, of opeens omdraaien en dan trappen. Daar zie ik de humor niet van in. Hahaha, moet nog een leuke fjord tegenkomen!

mm das idd minder leuk! Ik ben dat gelukkig nog niet tegen gekomen! alleen maar super lieve van aandacht houdende fjordjes! <3

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 17:59

Ik weet nu al wel zeker dat ik mijn hele leven lang bij de welshjes blijf <3
Misschien een uitschot naar Shetjes maar de Welshjes blijven!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 00:51

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 00:56

akkje schreef:
Ik vind fjorden niet zo super, maar dat komt omdat ik er niet geweldige ervaringen mee heb gehad... Waar mijn pony staat hebben ze ook 2 fjorden, maar allebei helemaal niks. Eentje kan je gewoon niet eens buitenzetten, rukt die je arm uit de kom, en de andere kan zomaar opeens keihard in je kont bijten, of opeens omdraaien en dan trappen. Daar zie ik de humor niet van in. Hahaha, moet nog een leuke fjord tegenkomen!

Mijn fjord heeft dat wel gedaan dat wegrennen, maar weet nu precies wanneer en wat ik eraan moet doen, heel banketstaaf maar pak zijn wang/onderlip als ik geen bit of ketting bij me heb en hij te druk is voor alleen halster, heb ik wel een touwtje doe ik die door zijn mond. Het komt maar zelden voor, alleen als hij iets anders belangrijker vind dan mijn plannen en dat zijn meestal gebeurtenissen in de groep.

Verder hier slecht opgevoede jonge fjorden gehad, maar als je paar keer ze zodra ze te ver naar voren gaan of te dicht op je laat halthouden en wat achteruit zet, leren ze ook wel snel. Vind dat fjorden erg de weg van de minste weerstand kiezen dus als er een andere mogelijkheid is om je zin te krijgen hebben ze dat er graag voor over.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 01:04

Ik heb zelf ook een fjord maar ik vind echt niet alle fjorden leuk.
Heb zelf dan een sport type en zou ook geen ouderwets type willen dat spreekt mij niet aan.

Maar ieder zijn smaak, al zou ik na deze fjord toch overgaan op een kwpn hoor, maar mijn eigen fjord die ik nu heb gaat nooit meer hij is alles boven alles voor mij. <3