hallo leuk dat ik dit lees moest helaas werken dus vroeger weg. Haar naam is Gudrun (uitspreken als koedroen)
Ik zie je dan na de vakantie neem ik aan
groetjes en prettige vakantie
Lepeltje
Geplaatst: 01-08-03 00:05
Gefeliciteerd! Maar "verzorgpony" is ook best wel een breed begrip, eigenlijk. Je hebt verzorgpony's die je alleen mag poetsen, soms een beetje hobbelen, maar je kunt het ook goed treffen en een pony vinden waar je zonder er wat voor te betalen echt alles mee mag doen. Ik heb er een getroffen waar ik mee naar les mag, naar wedstrijden, dagtochten, ik mag er zelfs een week mee wegblijven. Als de eigenaar het maar weet. Als ik hem vertel wat ik allemaal uitspook met zijn pony is het al goed.
organisator
Geplaatst: 01-08-03 00:29
In wezen mag ze er ook alles mee doen als het maar verantwoord is Ik zit niet te wachten op ongelukken maar lessen club wedstrijden ja dat mag buiten in het begin alleen onder begeleiding
En ik heb nog meer ponys die ik wel wil verhuren waar op gereden kan worden
En ik heb er nog drie die alleen nog verzorgt mogen worden want daar zijn er twee nog te jong om op te rijden en eentje is afgekeurd en loopt dus de twee jonkies lekker gezelschap te houden Maar poetsen mag natuurlijk altijd
dus liefhebbers kom maar op
Bojangles
Geplaatst: 01-08-03 08:23
Ikke Nee grapje..
Ik heb net gister een aanbod gekregen van een privéstal om daar een aantal paarden te gaan rijden. Voor dus dat is altijd mooi.
Organisator, weet je misschien nog iemand met een westernpaardje dat bijgereden moet worden, ik zou graag 1 keer in de week of vaker op een wat meer ervaren paard dan die van mij willen rijden.
Ik weet nog wel een aantal meiden die graag een pony willen huren, ik zal ze wel naar dit forum door verwijzen.
organisator
Geplaatst: 01-08-03 13:37
Zo een western paardje nee maar ik ken verschillende mensen met westernpaardjes dus ik zal mijn voelsprieten eens uitsteken