Heb haar daarstraks ook een berichtje gestuurd. En dat ze gewoon mag blijven langskomen om haar oudverzorgpony op te zoeken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ook erbij dat ik het dan zo jammer vond dat het zo moest lopen en ze mij een beetje het gevoel gaf dat mijn pony niet goed genoeg was. Maar het ging echt omdat ze niet meer genoeg kwam
denk dat je gewoon je gevoel hierin moet volgen...jij kent haar en weet of dit gemeend is of een excuus... 
mij leek het iig fantastisch
heb helaas geen tijd voor 3x in de week maar kon zeker wel 1 a 2 x helpen

Syrella schreef:ik vind het aardig streng
het is niet zomaar dat ze zegt prive omstandigheden het zelfde heb ik gehad met mijn verzorgpony toen die tijd had ik indd priveomstandigheden, mishandeling van mijn ouders etc, jij weet niet wat die problemen zijn van je oude verzorgster. die eigenaar van mijn eigen oude verzorgpony heeft mij ook toen weggestuurt ik ben nu nog steeds uit huis geplaast KTC (kamertraining centrum) en ben inmiddels 18 En je kan het niet maken om zo tegen over iemand te doen okal gaf je haar die vrijheid uiteindelijk heb ik het zelf opgelost en het verteld heb inmiddels mijn eigen paard kwpn Sherando.
Groetjes
)
antje_vip schreef:Ik weet niet hoe je het precies hebt gedaan. Op mij komt het wel een beetje geïrriteerd over. Ik zou het zelf niet leuk vinden zo'n reactie. Ik had hier liever een normaal gesprek over gevoerd dan een chagrijnig smsje... Maar natuurlijk moet je wel zelf kunnen beslissen wat met je paard gebeurd.
jes_sira schreef:antje_vip schreef:Ik weet niet hoe je het precies hebt gedaan. Op mij komt het wel een beetje geïrriteerd over. Ik zou het zelf niet leuk vinden zo'n reactie. Ik had hier liever een normaal gesprek over gevoerd dan een chagrijnig smsje... Maar natuurlijk moet je wel zelf kunnen beslissen wat met je paard gebeurd.
De omgekeerde wereld vindt ik.
Als de verzorgster haar afspraken na had gekomen en haar verplichting jegens de pony had volbracht, of eerlijk was geweest dat ze niet kon/wilde komen. Dan had TS zich niet boos hoeven maken over het laten stilstaan van de pony.
Maar dit bevestigd maar weer dat je als eigenaar tegenwoordig op je knien moet voor je verzorgsters die op kosten van de eigenaar een dure hobby kunnen uitoefenen.
Vroeger deed ik alles (en meer) wat er van me verwacht werd. Wij waren dankbaar en trots.

): bedankt voor jullie reacties!Citaat:Maar dit bevestigd maar weer dat je als eigenaar tegenwoordig op je knien moet voor je verzorgsters die op kosten van de eigenaar een dure hobby kunnen uitoefenen.