Twee paarden in t prikkeldraad door luchtballon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 14:24

Predator"]
[quote="Zauber schreef:
Hoi Allemaal,Ik begrijp niet dat mensen hun paarden of andere dieren tussen prikkeldraad zetten,maar dat zal wel aan mij liggen.

Groetjes zauber Verward

jah ok, prikkeldraad is misschien niet handig, maar aangezien er bij die wei in de buurt geen stroom is, kan je er moeilijk lint hangen, want als er geen stroom op staat, heeft dat nog geen nut.
[/quote]

Heb je losse baterijen voor.

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 15:44

mja ik ben net ff bij de buren geweest en de paardjes bekeken mn schatje Peggy heeft dr linkerachterbeen vol met wondjes, maar gelukkig niet diep en dat gaat wel goed genezen, maar t andere paardje, Curby, heeft een diepe wond waar t vlees naar buiten komt zeg maar Huilen dus die moet nog een paar keer naar de veearts. En de buren zijn gisteren begonnen met het prikkeldraad wegslopen en ze gaan binnenkort dus van dat lint daar gebruiken. Lachen Ook hoorde ik nog dat ze dus niet weten welke ballon daar is geland Scheve mond

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 15:59

wat een pech tocj allemaal, hopen dat de paardjes er snel weer bovenop zijn,

mijn paard staat naast een woonwijk, en eerst verzorgde ik er een bels dus die stond buiten samen met de haflo van mn moeder, hoor ik ineens mn moeder schreeuwen, pak die bels, ikke snel pakken, snel naar binnen gezet, hoorde een raar geluid, ren snel weer naar buiten, een luchtbalon die vlak over de uitloopjes ging, was opgestegen in de woonwijk????? dommem mensen, mensen ook nog vrolijk zwaaien, wij zeiden woorden waar ze hier op bokt niet van gediend zijn, haha
gelukkig ging dat net goed,
de luchtallon raakte de bodem van de wei nog, zo laag was hij, gelukkig stonden de andere paarden nog gewoon op stal en niet buiten het was nog vroeg namelijk. maar was ook een rotervaring.

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 16:00

wow! goed dat jullie zo snel hebben gerageerd!!!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 16:20

ja, gelukkig wel, ik weet niet wat er anders gebeurd zou zijn met de paarden, alles was wel afgezet met stroomdraad maar toch,
vorig jaar had er volgens mij een heel duur sportpaard z'n nek gebroken door een luchtbalon, hij was over het draad gesprongen en was blijven hangen ofzo, bah ik moet er niet aan denken.