BIT 100ste Editie!! BIT viert feest!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:47

bit showt altijd met mooie foto's en veel versiersels, maar de tekstuele inhoud vind ik het afgelopen jaar dramatisch gedaald, daarom heb ik mijn abbo ook opgezegd.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:42

Ik vind de Bit nog wel aardig, niet meer zoals een paar jaar geleden.

En die artikelen van FB die overal tegenaan schoppen hebben meestal weinig onderbouwing van voors en tegens. Meestal alleen tegen, dat vind ik niet altijd terecht. Krijg het idee dat die alleen geschreven worden om het tegenaan schoppen. Mag wat objectiever van mij.

En de laatste tijd idd steeds meer van hetzelfde, had al besloten dat ik het nog een poosje aankijk en als het niet verbeterd ik mijn abbo ook opzeg.

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:58

De wat inhoud betreft dalende trend is volgens mij al jaren aan de gang, toch staan er soms nog wel aardige dingen in.

Het wedstrijdgerichte van de Hoefslag bevalt mij eigenlijk juist prima.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:00

Ik lees de Bit al jaren. Ik moet eens kijken vanaf welk nummer precies. In ieder geval onder nummer 10.
Ik vind het toch wel een leuk blad, denk de beste van wat ik ken. Ik rijd geen wedstrijden, dus wedstrijdgericht hoef ik niet.

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 20:36

Agossie"]
[quote="natalie1977 schreef:
Kan ook zijn dat ie morgen op je mat valt!!

Ik krijg hem meestal zaterdag. We zullen zien! Misschien wordt ik verrast!!! Je maakt me wel HEEEEL nieuwsgierig hoor!!!
[/quote]

Hmm...morgen is het toch zaterdag? Hoop ik.....

Groetjes

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:15

Kleintje"]
[quote="imker schreef:
Ben benieuwd, ik ga wel binnenkort mijn abo opzeggen, omdat ik vind dat ze steeds weer hetzelfde onderwerp behandelen.

Zelfde gedachte hier.

Daarnaast vind ik de arikelen niet zo diepgaand meer als vroeger, niet meer neutraal geschreven en ook niet meer doorbrekend. De eerste bits vond ik mega interessant.
Dat was voor het eerst dat ik zoveel las over kruiden gebruiken bij paarden. Ze kwamen met nieuwe dingen.
Maar tegenwoordig...
[/quote]

Laat ik er net zo over denken.Mooi moment toch om te stoppen (opzeggen) bij 100?

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:25

Of om een brief naar het Bit te sturen of het weer wat inhoudelijker kan. Of als ze echt meelezen op bokt is dat niet nodig, dan weten ze het nu wel. Misschien is de volgende editie ineens weer beresterk, dan weten we hoe dat komt Knipoog .

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:20

Hey nathalie,

Eindelijk heb ik je gevonden !!!! *LOL*
Nou nog bedankt he? was leuk op stal? erg druk
Kom je morgen weer ?

Groetjes je stalgenoot

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:46

Ik lees de bit nog maar een jaar, geloof ik. Of 1,5. Vind het een heel leuk blad. Heb af en toe wel dat er een tussen staat waar voor mij maar een paar boeiende dingen in staan, maar het blijft toch de moete waard hem te lezen OK dan! .
Ben wel benieuwd naar de nieuwe, ik heb hem nog niet.

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 00:08

jeetje, dacht dat ik de enige was, maar mijn abo is ook opgezegd. Geloof dat ik er nog twee krijg of zo...
Heb op Horse event even met de redacteur gekletst en we vertelden hem van onze mening over de dalende lijn Haha! ... (friezen friezen en nog eens friezen, en owja, dressuur ) maar hij was het er niet mee eens. Helaas voor hem, een aantal leden minder. Paar jaar geleden las ik hem in één ruk uit, nu blijft hij bijna liggen...

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 07:45

Gelukkig komen er iedere dag méér bij dan dat ze opzeggen!! Lachen

Maar iedereen moet dat natuurlijk voor zich zelf bepalen of een blad bij je past of niet. Ik zou ook geen abonnement houden als ik d'r niets meer aan vond!

Ik vindt het jammer Huilen dat de meeste niet ingaan op de werkelijke vraag maar, het gelijk over andere zaken gaan hebben.
De vraag was namelijk niet... Ik ga de Bit wel of niet opzeggen maar, wie leest hem vanaf nummero 1! *LOL*

Er is namelijk al zoveel gecomuniceerd of een blad wel of niet intressant genoeg is. De meningen weten we onderhand wel. Scheve mond

Je vindt een blad wel *LOL* of niet goed ! , Duur of niet Haha!

Toch...veel leesplezier ..in welk tijdschrift dan ook. ...Smaken verschillen...Gelukkig WEL!

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 07:50

nadezda schreef:
Hey nathalie,

Eindelijk heb ik je gevonden !!!! *LOL*
Nou nog bedankt he? was leuk op stal? erg druk
Kom je morgen weer ?

Groetjes je stalgenoot

Hoi Nadez,

Natuurlijk kom ik vadaag!! Ik denk vanavond dus misschien zie ik je dan wel!

Tot Dan,

Natalie

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 08:30

Ik heb inderdaad Bit vanaf nummer 1, eerst drie proefnummers gehad en toen een abonnement. Ik neem sommige artikelen wel met een korreltje zout, maar ik vind er toch nog steeds ook leuke dingen in staan. Die advertenties zullen nodig zijn om het blad draaiende te houden, maar zolang er nog voldoende artikelen in staan die me aanstaan, blijf ik mijn abo aanhouden. Op naar de volgende 100!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 11:27

Ik heb hem net binnen.

Hele mooie uitgave en lekker dik, van mij mag ie elke maand wel zo dik zijn.

Ja ik ben al van af nummer 1 lid, lid geworden in 1995 op het lustrum van het fjordenstamboek.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 11:41

Ik heb hem nog niet...waar blijft die %$%@$-postbode nou??
Ik wil hem ook hebben!!!!!!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 11:47

Ah...ik had iets langer moeten wachten met schelden..hij is er..ik ga hem zo lezen, maar eerst een pleister zoeken. Ik heb in mijn haast een paper-cut opgelopen..

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:32

Ik heb de Bit vandaag gehad!
Mooie voorkant hoor Lachen

Ik lees hem trouwens niet vanaf nummer 1.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:37

Ik heb de Bit ook binnen. Mooie voorkant en leuke kalender *LOL* .

Ik lees het niet sinds nummer 1. Maar toen ik het eenmaal ontdekt had, heb ik al wel vrij snel een abonnement genomen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 15:02

Inmiddels is de BIT al binnen.
Laui staat er mooi in met haar pololes (zie mijn andere topic op PP)!

Het is een mooie uitgave, maar het is echt zoeken tussen de advertenties waar nu de artikelen staan. Wel heb ik het kaartje al ingevuld voor de verkiezing van beste advertentie, ik wil nl. wel weer eens wat winnen!

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 16:07

imker schreef:
Wel heb ik het kaartje al ingevuld voor de verkiezing van beste advertentie, ik wil nl. wel weer eens wat winnen!

Tsja bij deze "prijsvraag" vraag ik mij dus af wat ze nu het belangrijkste vinden..... Geen vraag welk artikel je het meest interressant of beste vindt.

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 16:31

Spirit schreef:
Ik heb de Bit vandaag gehad!
Mooie voorkant hoor Lachen

Ik lees hem trouwens niet vanaf nummer 1.

Bij mij dus nog niet binnen *huil huil*
maar krijg 'm altijd wat later *zucht*
vind 't ook een voordeel aan bit dat 't niet zo wedstrijdgericht is... OK dan!
al ik dat wil koop ik gewoon de hoefslag... Cool
en wat betreft friezen en dressuur laat dat nou net 2 van m'n lievelingsonderwerpen zijn Tong uitsteken
maar vind idd wel dat in vergelijking met vroeger 't wat achter uit is gegaan, maar't is nog steeds fantastisch *LOL* *LOL* *LOL* en tja...ups en downs denk ik ^^ Verward

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 16:48

imker schreef:
Ben benieuwd, ik ga wel binnenkort mijn abo opzeggen, omdat ik vind dat ze steeds weer hetzelfde onderwerp behandelen.

Nog 1 joepie, ik ben niet de enigste.
Ook ik ga met Bit stoppen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 17:14

o, kan er misschien iemand voo mij kijken of manege nieuw amstelland erin staat?
Weet niet wanneer maar die zou in de bit komen in deze tijd ergens.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 17:19

Nieuw Amstelland staat er in Lachen .
Heeft 4 sterren gekregen.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 17:42

Ik ben nu iets van 2,5 jaar lid van bit (als het niet langer is) heb dus niet vanaf nr 1, maar wel behoorlijk lang. Ik moest toen kiezen tussen bit en hoefslag, heb voor bit gekozen, omdat daar meer informatie instond en hoefslag meer op de sport gericht was. En ik vind bit nog steeds leuk, dus blijf ook lekker lid!