Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dancer schreef:maar toch, als je er als leek/buitenstaander tegenaan kijkt, lijkt het allemaal niet zo vermoeiend.
als je gaat kijken in de topsport, is er denk ik geen een sport waar zoveel oudere(40+) aan mee doen, en berichten als 101 jarige weer te paard, helpen ook niet mee om de indruk te weken dat paardrijden echt vermoeiend is:)

) en de rest op een manegepony... stap hadden ze allemaal nog grote mond en ging achter elkaar aan, en toen gingen we draven en lichtrijden, ik heb echt slap van het lachen gelegen en kon haast niet meer serieus rijden zo geinig was het... iedereen ging een andere kant op, lichtrijden en draven lukte niet tegelijk... ooh wat heb ik een plezier gehad en ik heb daarna nooit meer gehoord dat paardrijden geen sport was!
we zullen wel zien.
.
.
. En daar ging mijn man......OLé, Cadans bokkend door de hele bak en NIET eraf donderen he! Nou bleef hij gelukkig op de hoefslag en sprong hij niet opzij, anders had ie er denk ik best wel naast gelegen.
...stapte dat "haantje" natuurlijk vol trots af en zei: HE Pierre, volgende week neem ik weer deze!