vliegenspray

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:05

xtostarlight schreef:
leovet moet ik idd ook nog gaan kopen. Weet iemand het verschil tussen neovet deospray en phaser?

ik gebruik trouwens altijd 1 deel azijn op 1 deel water, en een half flesje citronella olie van de kruidvat. Werkt goed, maar het kan ook meespelen dat starlight al zo lang knoflook krijgt.

De Phaser blijft nog langer zitten.....en is iets duurder. Dat is het verschil!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:12

orionneke"]
[quote="xtostarlight schreef:
leovet moet ik idd ook nog gaan kopen. Weet iemand het verschil tussen neovet deospray en phaser?

ik gebruik trouwens altijd 1 deel azijn op 1 deel water, en een half flesje citronella olie van de kruidvat. Werkt goed, maar het kan ook meespelen dat starlight al zo lang knoflook krijgt.

De Phaser blijft nog langer zitten.....en is iets duurder. Dat is het verschil!
[/quote]

thanx Haha! het word dus de phaser

machogirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 21:27

jah ik geef macho ook al meer dan 1 jaar knoflook dus daar zal het niet aan liggen, maar als je gaat rijden is dat niet sterk genoeg en moet ik toch echt een goed vliegenspul hebben OK dan!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 07:41

Wij gebruiken vliegenspray van Espree (www.puurnatuur.nl) en dat werkt super tegen vliegen dazen enz. Blijft 24 uur zitten ook bij zweten en arbeid (ook bij extreme dazenwolken) is 23 euro per fles maar dan heb je wel iets wat werkt.

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 17:40

Ik heb sinds kort die van Kieffer, vindt hem erg fijn en werkt echt!!