Ik maak me ook regelmatig zorgen over hem hoor! Maar je kan er toch niks aan doen. Ga lekker genieten van wat je hebt
En als je eens een foutje maakt: paarden zijn zeer vergevend
Komt wel goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En als je eens een foutje maakt: paarden zijn zeer vergevend
Komt wel goed
Jennyxx schreef:Heb je geen zorgen, neem dan een paard.

(hoewel dat nog wel een reden heeft aangezien hij flink hoefbevangen is geweest vorig jaar)
.
.

mieke64 schreef:Hoest nu niet meer tijdens inspanning, maar s morgens hoorde ik haar nog wel hoesten,
k zag een klodder wit snot op de grond liggen en wat slijm.
Dus hoest af en toe alleen nog s morgens...
Afwachten ??
Ze zeiden wel altijd; als je het niet weet, gewoon weer bellen! Vooral het eerste jaar echt vaak gebeld
mieke64 schreef:Even dan een vraagje over dat hoesten, gaat het vanzelf over of moet je toch echt de
dierenarts laten komen? K geef haar nat hooi en fennegriek, hoorde van een ander vrouwtje die
gaf haar paard echinaforce, ze zei wat voor mensen kan kan ook voor paarden.

zolang je nog maar kunt functioneren en ach dan ga je toch wat vaker naar stal
meestal vermindert het idd of het moet je aard zijn... je hebt mensen die dit met baby kat hond enc enc hebben en blijven houden
Ik was 12 toen ik mijn pony kreeg en toen kon ik me absoluut nog geen zorgen maken, maar dat is later wel gekomen hoor!

nou zeker heel herkenbaar. Hier sinds een maand een paard en een shetje. Mijn vriend heeft speciaal voor mij een lam gemaakt in de wei zodat ik ze uit het badkamerraam kan zien. Scheeld weer een loop naar de wei snachts