Tinkerbosrit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:18

Thirza schreef:
(...) maar snowdon je aanbod neem ik zeker aan we zullen eens zien Tong uitsteken

Uitdaging aangenomen *wrijft in handjes* kom maar eens langs bij ons in het bos. Ik wist niet dat ik zo'n snelle haflinger had, maar ik heb toch al verschillende pony's uitgelopen Cheese! Iemand anders die mij en Amanda wenst uit de dagen is altijd welkom

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:57

ah leuk!! dat lijkt me nou zo gaaf!!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 01:06

Ik heb nou ook niet bepaald een slome Tinker, en hij laat ook graag zien hoe hard hij kan, rechtuit heel erg hard, maar ook bochtenwerk in volle galop is geen probleem, er zijn een aantal mensen op bokt die daar ook ervaring mee hebben geloof ik *LOL*
Als we hier tijdens een buitenrit met een aantal paarden een sprintje trekken, loopt die van mij, die toch altijd de kleinste is, altijd in de kop.
En hij houd het nu ook een behoorlijke tijd vol.

Lijkt me wel eens leuk om een wedstrijdje te doen met de bokt-tinkers Haha! Tong uitsteken

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 12:49

Biepmiep schreef:
Nou de tinkers daar waren bepaald niet dun hoor Roos! Ze zagen er heel goed uit! Geen kwaad woord over de verzorging daar, het was prima voor de paarden. Lineke reed op een slank typje, die liep makkelijker.
Die van mij was heel stevig en had duidelijke voorkeur voor de supersnelle draf!
Maar ze waren verder leuk en goed.

Als je tinker irjdt, na haf. gewend te zijn merk je het verschil in gang.
Deze tinkers lopen wrs. dagelijks in et bos, Moos kwam daar minder vaak, als hij elke dag er was geweest had hij misschien ook wel anders gelopen.

whahaha,ik reed op een slanker typje dus Hyper!
whahaha ik heb nog nooit op een tinkie gezeten Verward
maar heet ook lineke OK dan!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:44

Supertje schreef:
Lijkt me wel eens leuk om een wedstrijdje te doen met de bokt-tinkers Haha! Tong uitsteken

ja lijkt me ook leuk!

maya: ik wou toch nog een x naar het bos met sya dan kan ik mooi een x naar jou toe komen Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:43

een wedstrijdje in... probeer-nu-heel-hard-iets-te-bedenken-waar-Gammie-ook-aan-mee-kan-doen Verward

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:46

Wedstrijdje eten? Tong uitsteken