Billy jean v. Davignon @ fotoshoot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marieke1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:54

Hoppje schreef:
Leuk paard hoor zo te zien... Succes met de verkoop :D

Maar waarom zou je enkel voor de verkoopfoto's er een S&T inhangen? Paard is pas 5 jaar. Geen enkele potentiele koper verwacht dat een 5-jarige op S&T loopt ;-)

dan nog hoort een S&R niet in de mond van een 5jarige, maar dat is mijn mening.
Erg leuk paard! spijtig dat je hem verkocht hebt, jullie zijn een mooie combi[/quote]

Ik zeg ook niet dat ik dat wel vind horen ;) Ben het met je eens: een mooie combi!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:57

Je zal toch vast wel vaker met S&T gereden hebben met dit paard. Sommige reageren daar niet fijn op en dan krijg je juist helemaal geen mooie plaatjes. Ben er dan ook totaal niet kapot van je die speciaal voor de foto erin hebt gehangen maar dat is natuurlijk volkomen jóu keus geweest. Als die stang nout fijn los hing zoals bij die standfoto's oke, maar dat is bij jou rijfoto's niet het geval ;).

Jammer dat hij verkocht is! Lijkt mij wel een paard waar je verder mee kan komen! Je zit verder trouwens ook netjes.

Liberna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 16:27

Astor schreef:
Leuk je weer eens terug te zien op bokt Stacey! Je zal wel denken en jij bent?
Maar 'ken' je nog van de periode op Any Dale met je pony Nou Nou. Heb je die trouwens nog?
Leuk dat je stage loopt bij Veldstar! Vind Billy een mooi paard en je rijd hem netjes!
Ik vind het ook een beetje lijken dat de stang wat strak wordt gehouden. Maar goed!

heee ik ken je nog hoor ! nee nou-nou is al een hele tijd geleden verkocht
Ik werk nu bij veldstar, geen stage voor mij haha ! hoe is het verder met jou ?

ps. voor de duidelijkheid.

Billy is een handelspaard die ik een hele lange tijd heb gereden, de foto's zijn geweest als afscheid. ( niet voor verkoop )
De foto's zijn gemaakt door een ervaren dressuurruiter, dus het is allemaal onder begeleiding geweest.
Ik rij zelf ook vaker met S&T dus weet ook zeker wel hoe ik er mee om moet gaan.
over een minimum leeftijd :Z ga ik dan ook niet over in discussie. Hier heeft ieder zijn eigen mening over.
ben het er mee eens dat het op de foto's er strak uit ziet, maar gelukkig zijn het moment opnames.
Ik wou mooie foto's en die heb ik gekregen, ik zou hem dan ook heel erg missen.
Heel erg bedankt voor de leuke reacties allemaal ! :D
Laatst bijgewerkt door Liberna op 12-10-10 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

RM94

Re: Billy jean v. Davignon @ fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:31

erg leuk paard maar ook hier de opmerking waarom wil je een 5-jarige met S&T rijden en al helemaal als je er normaal met dit paard niet mee rijdt

Jiviejik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:38

Ja stacey!!! Hoe haal je het in je hoofd om 15 min te rijden om wat foto's te schieten omdat Billy word verkocht! Hoe durf je!!! Pure mishandeling!! Zie zelfs traantjes in zijn ogen!

En nu sirieus.. Mooie foto's hb je tenminste een mooie herrinnering aan je mannetje!! Ga zo door komt snel wel weer een nieuw paarden vriendje op je pad!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:26

Jiviejik schreef:
Ja stacey!!! Hoe haal je het in je hoofd om 15 min te rijden om wat foto's te schieten omdat Billy word verkocht! Hoe durf je!!! Pure mishandeling!! Zie zelfs traantjes in zijn ogen!

En nu sirieus.. Mooie foto's hb je tenminste een mooie herrinnering aan je mannetje!! Ga zo door komt snel wel weer een nieuw paarden vriendje op je pad!

_O-

Ja idd, wat maakt het uit dat ze voor een fotoshoot met stang en trens rijd? Beter dan alle mensen hier die met slof rijden en die lekker strak trekken... Paard ziet er vrolijk uit, dus niks aan de hand.

Mooie foto's! En dr komt wel weer een leuk paardje voor je!

Liberna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 17:05

danku danku :D

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:50

Wat een mooie foto's!!!

Is ie nou toch verkocht? :(:)
Onwijs jammer zeg, jullie waren een mooie combi!

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:27

maakt een Btje hem niet 4?

Maar erg leuk paard snap dat je het jammer vind dat ie verkocht is.

Zijn wel super mooie plaatjes geworden

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:48

heyhey

jammer van die stang en trens, ook het idee er achter dat je het alleen doen voor de foto!
Het is niet stoerder om te laten zien dat je met stang en trens rijd, het is alleen maar stoerder dat je het paard op een dubbelgebroken zo kan laten lopen!..

Leuk beestje

mooi geschoren hoor.. <3

Jammer dat hij weg moet.

Liberna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 22:01

winia4ever schreef:
heyhey

jammer van die stang en trens, ook het idee er achter dat je het alleen doen voor de foto!
Het is niet stoerder om te laten zien dat je met stang en trens rijd, het is alleen maar stoerder dat je het paard op een dubbelgebroken zo kan laten lopen!..

Leuk beestje

mooi geschoren hoor.. <3

Jammer dat hij weg moet.

hee dankjewel, het is zeker niet stoerder maar wel mooier voor aan de muur.
ach ieder heeft zo z'n ding he ;)

Liberna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 22:04

cocktail schreef:
maakt een Btje hem niet 4?

Maar erg leuk paard snap dat je het jammer vind dat ie verkocht is.

Zijn wel super mooie plaatjes geworden

is z'n sportnaam :o

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:10

ts ik ben wel wat jaloers op je houding hoor :o

spijtig dat het paard verkocht is, jullie zijn/waren een leuke combinatie om te zien :)

wat ik ook wel zonde vind,zoals iemand al zei, is dat alle tastharen bij het paard zijn afgeknipt en de oren zo uitgeschoren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 00:36

ik vind de galop foto helemaal geen heerlijk beeld geven. Hij zet welliswaar zijn achterbeen goed onder zijn lichaam alleen de stand van zijn heupen tov de rest van zijn lichaam....Draf vind ik er dan wel weer goed uitzien ;)

Voor de rest wel een mooi paard, erg mooi getoilleteerd en jammer dat hij verkocht is.