trailer pech, geen tyrza clinic voor Orbaldo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 10:57

Ik ben de ergste schrik wel te boven.
Van de week even met de trailer langs voskamp waar hij ook gekocht is. Ook even een opmerking over de stang maken want de trailer is echt net 3 jaar oud en de stangen dus ook!Nou was er al ooit zo'n pin aan de zijkanten afgebroken en die heeft Theun er opnieuw op gelast.
Maar hij is eerst in het midden gegaan en later op die gelaste punt (maar toen stonden we al langs de kant en stond ie er zo hard tegen aan te slaan)

Gister heeft ie tot ongeveer 23.00 buiten gelopen en ook na een kort nachtje stal was hij niet kreupel of stijf maar toch een heel dikke poot.
vanavond nog maar even aankijken hij lijkt er iig geen last van te hebben

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:12

Das behoorlijk schrikken meid. Gelukkig maar dat het zo afgelopen is, het had bveel erger kunnen zijn. Jammer van de clinic, maar er komt er vast wel weer eens een.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:24

Nimber schreef:
Gister heeft ie tot ongeveer 23.00 buiten gelopen en ook na een kort nachtje stal was hij niet kreupel of stijf maar toch een heel dikke poot.
vanavond nog maar even aankijken hij lijkt er iig geen last van te hebben

Kim toch, paarden hebben BENEN... Lips are sealed
Maar ik ben erg blij dat hij er geen last van heeft. Ik hoop alleen dat hij er verder niets aan overhoudt...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:27

Ik weet precies welke wegwerkzaamheden je bedoelt, zie het dus ook zo voor me waar het is gebeurd. Geen pretje om met een paard dat zo over de z**k is langs de snelweg te belanden. Gelukkig is het nog relatief goed afgelopen. Mijn eerste gedachte toen ik het hoorde, was: 'Ik hoop dat hij hier geen trailertrauma aan overhoudt!'. En sterkte met z'n been!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:35

Wat balen zeg,
Echt heel rot dat je niet naar die clinis kon.
Maar gelukkig is het nog goed afgelopen, alleen wel rot van zijn beentje.
Hopelijk is hij snel beter.