Jeetje wat een reacties! Ik vind hem super maar ik had niet verwacht dat er zoveel er hetzelfde over zouden denken!!
FlyGirl: Die mannen moeten maar eens leren dat het niet altijd om 1 ding gaat. Mysty heeft gewoon GIRL-POWER!
Reddytobias: Of Fell goed genoeg is om een ggkdekhengst te worden weet ik niet. Maar niet geschoten is altijd mis toch? Voor mij is hij nu al super iig
Peeky: Nou, hij was ook daar al flink wakker, maar het lijkt idd of hij stond te slapen. Deed hij dat maar, de kleine druktemaker
Youngster: Ik zal haar vanavond even een mailtje sturen. Had straks snel snel de foto's + verslag erop gezet omdat het er vanavond en morgen ook weer niet van zou komen en dit moesten de bokkers toch even weten/zien 
Melissa: JA! en niet te weinig... Toen Fellow bij Mysty stond en ik Pinky ging voeren op stal (in die stal had Fell een nacht gestaan) ging hij alleen maar flehmen en liggen. Hij ad geen hap. Toen ik hem terug op de weide wou zetten wilde hij niet mee met mij. Met Inge liep hij wel mee....
Maarja, daarna heb ik hem verwend met nog wat brokjes, hooi, en met zijn zusje mysty en een flinke aai dus dat moet goed komen. Vanavond nog even extra aandacht voor hem an dan weet Pink ook weer dat hij ECHT NIET op de 2e plaats staat 
Charlotte: Tsja, verliefd op het ras he? Ik heb vaak gedacht "Koop toch een c'tje ofzo" maar ik val gewoon steeds weer voor die welshjes... Ik kan er niets aan doen.. *kijkt onschuldig*.
En ach, rijden is leuk, maar ik neem genoegen met 1 keer in de 2/3 weken een stapritje door de bossen op Pinky 
Rooslover: Qua bouw is hij veel mooier dan Pinky. Dat is gewoon.. Pinky zal altijd mijn nr1 blijven maar ik weet gewoon dat hij rastypisch niet veel heeft (behalve een SUPER mooi klein koppie).
Overigens zou je vast niet zeggen dat Fell 2 jaar jonger is dan Pink he?
(Pink is overigens op zijn 2e gecastreerd).
Annetje: Yup hij is wonderbaarlijk braaf. En zo lang hij dat is mag hij zijn edele delen behouden
En wachten we op lieve kleine muts-fell veulies 
Lovebonney: Waarscheinlijk wel inrijden. Een meisje van 10 (dan 11 maar ok
) op een hengst lijkt me in het begin een minder geschikt plan...
Of ik dan nogsteeds rond de 50 weeg en of hij tegen die tijd een lekker bespierde hengst is zijn natuurlijk wel factoren die helpen. Maarja, we zien wel, laat hem eerst maar eens lekker wennen en speels zijn!!