Evert is verkocht....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:04

Is toch wel heeeeeel toevallig hoor.... En toen je die foto zag, dacht je toen meteen dat het het paard van je nicht was? Strange.....

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:14

Ik moet zeggen dat ik haar paard ook pas een keer gezien heb en dat ik er verder qua uiterlijk niet zo heel erg veel over kan zeggen dat het ook een schimmel is. De bloedvoering en naam vielen me op, that's all... Het verhaal op Marktplaats kwam enigszins overeen...

Persoonlijk zou ik de papieren van deze paarden best eens naast elkaar willen leggen...

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:21

manic schreef:
Kennelijk toch een ander paard... Zelfde naam, zelfde vader... Erg vreemd...

moeder?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:22

Dat weet ik dus niet... Zal wel anders zijn.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 15:26

Er lopen in Nederland natuurlijk heel veel schimmels rond, en vast wel een heel groot aantal met dezelfde vader, dat is toch alom bekend?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 15:58

Wat jammer dat je afscheid moet nemen van Evert...... maar ik denk dat het een goed besluit is. Als jullie ambities niet meer bij elkaar passen dan lijkt me dat een goede reden ieder z'n eigen weg te gaan.
Is ook wel zo eerlijk tegenover Evert, daar is vast wel weer iemand blij mee te maken !

Wat een leuk paard trouwens (schimmel he ? Tong uitsteken ), ziet er top uit !

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:03

Koortje schreef:
Er lopen in Nederland natuurlijk heel veel schimmels rond, en vast wel een heel groot aantal met dezelfde vader, dat is toch alom bekend?

Tuurlijk, maar dat ze dan ook nog dezelfde naam hebben, en beide eigenaren met tijdgebrek kampen, de leeftijd van de dieren ook nog zo ongeveer bij elkaar ligt en dan ook nog alletwee in regio utrecht staan is wel erg toevallig...

Maar inderdaad... toeval komt voor Lachen

Vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:34

Hey Mark,

Erg jammer dat Evert weg gaat, maar van hem heb je heel veel kunnen leren, dat blijft toch een fijne herindering
Die schimmel komt mij ook bekend voor, maar zoals ik al ergens anders zei, leuk nieuw paardje en ik hoop dat het wat wordt.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:00

manic"]
[quote="Koortje schreef:

Tuurlijk, maar dat ze dan ook nog dezelfde naam hebben, en beide eigenaren met tijdgebrek kampen, de leeftijd van de dieren ook nog zo ongeveer bij elkaar ligt en dan ook nog alletwee in regio utrecht staan is wel erg toevallig...

Maar inderdaad... toeval komt voor Lachen
[/quote]
de eigenaresse heet Irma en het paard staat ergens in de buurt van Utrecht dus niet bij Hilversum en is denk ik ook niet van jouw nichtje. Dit paard staat al een tijdje te koop op marktplaats

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 22:44

Bedankt voor jullie meelevende reacties!

Nouw, vrijdag afscheid genomen van Evert... Was niet makkelijk... Nog een laatste uurtje met hem gereden... Alles ging heerlijk soepel... Hij was lekker actief, stap galop en halt galop ging als een speer... Volte in contragalop.. ook geen punt... Leek net of hij ook voelde dat dit de laatste keer was... Tijdens het uitstappen kon ik het ook niet drooghouden.... Nu is het voorbij en is Evert voor mij een mooie herinnering..... Ga de komende tijd nog bij een aantal andere paarden kijken... ben erg benieuwd hoe dat zal zijn!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:26

Je gaat er toch voor zie ik?!

Nou, ik hoop in ieder geval dat je iemand meeneemt die er verstand van heeft. Laat je niet alleen door een leuk hoofdje verleiden een bepaald paard te kopen, maar dat zal je wel weten... En mocht je vragen hebben, gewoon posten he! Knipoog Succes ermee!!!!