1e les gehad bij Judith Scholte + enkele foto's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 08:06

De foto's zien er echt top uit, ik ben ook net bezig met het been eraf, en als je al jaren met been eraan rijdt, is dat heel moeilijk.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 08:51

Ziet err goed uit zeg!]

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:23

Doe jullie dan ook een meeting met de paarden dan kan Harry Potter z'n half zusje meeten Knipoog

Maar hoe bevalt Amersfoort verders Anouk?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 10:46

Haha Chronos, wat een naam ook Haha!, Harry Potter *LOL*. Ben wel benieuwd of ze enigszins op elkaar lijken Haha!.

Amersfoort bevalt tot nu toe goed, ik ken het natuurlijk nog niet zo goed maar de mensen zijn aardig, het weer was mooi en tja lekker samen met mijn vriend he,... Een hele luxe als je elkaar maar 3 x per week zag voorheen (en daar dan ook nog eens 100 km. voor moest reizen Boos!).

Ik ben blij dat het er goed uit ziet op de foto's, geeft de burger moed. Vandaag maar weer eens kijken hoe het gaat (ik zei nog met rijden: heerlijk een jong en heet paard Haha!). En ja Jurga, ik ken het, met Kief moest ik ook omschakelen. Voor paard en ruiter echt een heel verschil (en heel moeilijk om consequent te blijven, je wil toch al snel weer gaan drijven he, onbewust!).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:58

Judith is Top!! Geen andere woorden voor, hoe ze zelf ook rijd echt super.