Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snowdon schreef:Nog 1 puntje... Wat mij jammer genoeg vaak opvalt, is dat degene die veel verder zijn dan mij en snow, eerder bij een betere instructeur terecht kunnen... Zie ik dit nu helemaal verkeerd of niet? Ik heb nl sterk het idee dat beginnelingen, ook al zijn ze wat meerdere jaren bezig, met oponthoud of niet, alleen kunnen kiezen uit de wat simpelere instructie... en dus niet veel verder komen!
snowdon schreef:Nog 1 puntje... Wat mij jammer genoeg vaak opvalt, is dat degene die veel verder zijn dan mij en snow, eerder bij een betere instructeur terecht kunnen... Zie ik dit nu helemaal verkeerd of niet? Ik heb nl sterk het idee dat beginnelingen, ook al zijn ze wat meerdere jaren bezig, met oponthoud of niet, alleen kunnen kiezen uit de wat simpelere instructie... en dus niet veel verder komen!
snowdon schreef:En een instructeur wijst je dan toch op de kleine dingen die jij niet doorhebt (tenminste dat zoek ik in een instructeur)
Jippie schreef:
De eerste stap naar vooruitgang is het onder ogen durven te zien van je eigen beperkingen en tekortkomingen.
snowdon schreef:Bij ruiterschool Liesbosch had ik uiteindelijk een goede instructeur gevonden, Ad van beek, springruiter/instructeur. Dit klikte goed en in de groeps en priveles ging het steeds beter.
Jurga"]
[quote="Jippie schreef:De eerste stap naar vooruitgang is het onder ogen durven te zien van je eigen beperkingen en tekortkomingen.
machie schreef:Mijn beperkingenja hoor die weet ik maar wat goed
Hakken teveel optrekken, en als ik ze dan uitdruk, staan mn tenen weer te ver naar buiten
Verder ben ik sinds kort van mn pianohandjes af. al ewer een stuk verderDe neiging tot voorover vallen heb ik ook heel erg vaak. Maar gaat steeds beter. Ik werk eraan, en dmv foto's en filmpjes kan ik ook zelf zijn waar de fout zit. Ik vind het heel jammer dat er zo weinig instructeurs zijn, die bezig zijn met de houding van de ruiter. Want zonder goeie houding, kan je paard toch nooit netjes lopen
Ik heb gelukkig een goeie instrucice gevonden. Niet goedkoop, maar dan heb je wel wat! Tenminste duidelijk, en wij zitten aardig op een lijn wat betreft het rijden...