zo was het vroeger bij ons op de ponyclub ook, ik heb er 5 jaar gereden, maar de sfeer werd steeds minder.steeds meer zeurende ouders/luie/bange/zeurende kinderen, toen ben ik gestopt op die ponyclub.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo was het vroeger bij ons op de ponyclub ook, ik heb er 5 jaar gereden, maar de sfeer werd steeds minder.
. Een goedwrrkend systeem, dan gaan de ouders zich er ook niet mee bemoeien en kan de lerares in alle rust lesgeven.
.
Rij jij toevallig op Lies Beuker?
, mijn vriendinen probeerde me nog overtehalen...
Sientje schreef:Ik heb het ook geleerd door te doen. Maar 20 jaar geleden werd mijn manege niet aansprakelijk gesteld toen ik met een ambulance naar de eerste hulp werd afgevoerd...
Wettelijk gezien was de manege volgens mij net zo aansprakelijk als nu, alleen is in NL inmiddels ook de claim-cultuur doorgedrongen. In de praktijk houdt dat voor veel maneges in dat ze weinig keus hebben en inderdaad het zekere voor het onzekere nemen. Of anders hun verzekeringspremies niet meer kunnen betalen.
MissAmazone schreef:Sientje schreef:Ik heb het ook geleerd door te doen. Maar 20 jaar geleden werd mijn manege niet aansprakelijk gesteld toen ik met een ambulance naar de eerste hulp werd afgevoerd...
Wettelijk gezien was de manege volgens mij net zo aansprakelijk als nu, alleen is in NL inmiddels ook de claim-cultuur doorgedrongen. In de praktijk houdt dat voor veel maneges in dat ze weinig keus hebben en inderdaad het zekere voor het onzekere nemen. Of anders hun verzekeringspremies niet meer kunnen betalen.
Werkt dat zo ja met no claimen enzo? Ben toevallig dit jaar bewusteloos gevallen en heb met een hersenschudding in het ziekenhuis gelegen, zat toch een ambulance rekening aan vast (weg eigen risico). Maar manege is daar nooit over begonnen.. Het bleef bij een hoe is het nou.. Kun je dingen verhalen dan?