Wat doen jullie met deze hitte??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:31

In de ochtend Luna en een haf rijden,in de middag superveel ijs eten en uitmesten,zadel schoonmaken en gewoon wat ik normaal doe en in de avond naar me verzorgpaard.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:32

dr_jacksel schreef:
Ik ben naar het strand geweest Haha!
En morgen lekker in de tuin zitten ewn jarig wezen Haha!

Alvast gefeliciteerd Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:35

Wij (karen en ik) hebben ALLE stallen van de mjanege uitgemest en daarna nog ff gereden. Was zoooooo warm en vermoeiend, maar de stallen waren gewoon te vies en moestne echt schoon. De paarden hebben we ook nog afgespoten toen ze hadden geredene en toen ze uit de wei kwamen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:38

heel de dag binnen zitten en wat slapen. savonds ff naar stal om te kijken of annefloor mijn paardje(s) heeft gedaan

zit namelijk in de ziektewet met 7 hechtingen in mijn voetzool Boos!

Miracle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:39

Zozo...van de mjanege nog wel Tong uitsteken

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:58

vonneke schreef:
heel de dag binnen zitten en wat slapen. savonds ff naar stal om te kijken of annefloor mijn paardje(s) heeft gedaan

zit namelijk in de ziektewet met 7 hechtingen in mijn voetzool Boos!

Hee Beterschap , niet echt lekker om in de ziektewet te zitten met dit weer

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:08

Tot een uur of 2 mijn stal geverfd. Tussendoor de paardjes van mijn nichtjes buiten gezet. En de emmers water bijgevuld op het land. Daarna even lekker thuis op de bank tv gekeken (het is heerlijk koel bij ons binnen). Om half 5 weer naar de paardjes. Mijn lesgeefmens is ziek (zonnesteek) dus geen les gehad vanavond. Mest geschept op het land. Stal uitgemest voor mijn nichtje. Daarna lekker met mijn nichtje op de boerderij patatjes gegeten met een heerlijke milkshake. Na het eten eerst Lars lekker natgegooid en daarna een eindje wezen wandelen met de paardjes. Even lekker in de schaduw gezeten en nu lekker thuis.
Heerlijk die vakantie!!!!! Alleen zit ik nog steeds onder de verf (maar mijn stal is mooi geworden!) en zijn mijn schouders verbrand Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:34

Spijbelen van mijn werk, en met een collega rosetjes drinken op het terras. En dan betrapt worden door mijn exbaas!! ( sinds gisteren)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:41

Pipo schreef:
Spijbelen van mijn werk, en met een collega rosetjes drinken op het terras. En dan betrapt worden door mijn exbaas!! ( sinds gisteren)

Oeps, leg die maar eens uit aan het GAK Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:44

Sugarmiss"]
[quote="Pipo schreef:

[/quote]

Hoeft niet, hij moest heel erg lachen!! Ik ben nog geen dag weg, en jullie spijbelen nu al................was zijn antwoord. Geloof zelfs dat hij het wel kon waarderen.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:47

Hahaha lachen, maar wij hebben morgen keuring met de paarden oei oei.

hurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:00

ZWEMMEN MET JE PONNY!!! en zelf zwemmen
hahaa

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:12

's morgen heel vroeg je bed uit, paarden doen, s'middags de zon even in..s'avonds verder met de paarden..(wat een vakantie leven he.. Haha!)

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:20

Gehooid natuurlijk, jullie niet dan? Het lijkt wel alsof iedereen hier in de buurt aan het pakjes persen is.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:35

bokken Haha!
naja, vandaag naar het strand geweest Lachen
en s ochtends ff langs mn eigen knol (die staat nu stil)
En s avonds naar de andere 4 paarden toe, waarvan er 2 toch echt dagelijks beweging moeten hebben, dus ik mag er aan geloven in de hitte Nagelbijten / Gniffelen

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:39

Kendra schreef:
Gehooid natuurlijk, jullie niet dan? Het lijkt wel alsof iedereen hier in de buurt aan het pakjes persen is.

Ik vroeg het me net af. Gisteren zijn we tot 23.00 op het land bezig geweest met kuilen en vanavond tot 21.00 met hooien.
Maar tot 15.00 uur kon ik (na het huishouden en paarden water geven) heerlijk in de schaduw in de tuin zitten Haha!
Morgen nog even de schuur helemaal aanvegen en dan denk ik dat ik verder helemaal NIETS ga doen, lekker in de tuin met een boek Cool

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:41

Ik heb vandaag gewerkt en het is inderdaad heel erg benauwd vooral als het afkoelt.
Ik spring gewoon heel vaak onder de koude douche, niet dat het echt helpt maarja.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:44

Bij de buren hebben ze vanavond ook gehooid! Vorig jaar heb ik geholpen met in de schuur stapelen ed, toen hadden ze 1500 pakjes. Nu 'maar' 900, mijn briertje heeft wel geholpen, ik niet. Ik had vandaag al van 8 tot 17 op de kwekerij gewerkt, en ik ben verbránd dat wil je echt niet weten.....
vanavond heb ik Jimmy nog even gereden, vlak voor het donker werd. Ik vond het nog best warm, en heb maar een keer extra gestapt, maar verder vond ik het goed te doen.
Ik heb er niet zoveel problemen mee, gewoon goed drinken en doen wat je anders ook doet. En vooral niet denken 'oh wat is het warm, wat is het warm' want daar wordt het alleen maar erger van!

Aurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 00:03

samen met bles onder de tuinslang staan...
Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 00:08

Pipo"]
[quote="Sugarmiss"][quote="Pipo schreef:

[/quote]

Hoeft niet, hij moest heel erg lachen!! Ik ben nog geen dag weg, en jullie spijbelen nu al................was zijn antwoord. Geloof zelfs dat hij het wel kon waarderen.
[/quote]

Ja, omdat hij aan kon schuiven en gezellig met jullie bij kon beppen denk ik *LOL*. Zou ik ook vinden als ik hem was Knipoog.

Vandaag was gewoon gewoon voor mij, in de avond gereden.

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 07:58

Gisteren vroeg begonnen met werken. Om half 5 was ik bij mijn paardje. Lekker uit stal gehaald en even laten grazen. Daarna afgespoten en weer op stal gezet. Daarna lekker gegeten en rond 19:30 uur weer terug naar Star. Lekker buitenritje gemaakt en daarna weer afgespoten en nog even op het land gezet. Toen stal uitgemest en Star op stal gezet. Ook nog wat gedronken. Om 11 uur ging ik weer naar huis. Toen nog 100.000 muggen vernietigd en vanmorgen om half 6 ging de wekker weer.....
Ben nu beetje moe....
Vandaag staat Star weer op stal en gaat ie vanmiddag koeien halen. Ik ga vanavond uiteten en waarschijnlijk gaat mijn vriendinnetje met Star nog even aan het werk.
Kortom, weinig slaap en veel buiten!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 08:01

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:18

Ik loop stage deze week en volgende week. Maar zit nu ziet thuis met een zware verkoudheid. Had gisteravond zelfs wat koorts... Waar ik dat vandaan haal met dit weer? Ik begrijp er ook niks van.
Thuis is het gelukkig goed uit te houden. De paarden hebben meer last van de warmte dan ik, dus die heb ik gisteravond even onder de douche gezet.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:16

Vroeg opstaan en vroeg rijden (zo rond 07:00-07:30) en dan naar het werk. 's Avonds de paardjes buiten als het is afgekoelt en dan weer binnen op de bank ploffen Knipoog

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 10:27

Gister ben ik voor het eerst met m'n paardje door de woonwijk gereden, heerlijk met dat weer zo'n stapritje. Van alles te zien, lekker in de zon, ik heb al een bruin hoofd niet normaal, maar de rest *grinnik*
Nu mogen m'n paardjes lekker in de wei blijven staan, wel met zonnebrandcreme op, maar meestal staan ze in de schaduw lekker te doezelen. Vanavond ga ik weer een ritje maken. En natuurlijk veel met de hond wandelen in het park, die is dol op zwemmen!