Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Carolinef schreef:geweldig al die mensen die zichzelf of hun partner herkennen nav mijn topic, super ook die stoere ridder hier boven! petje af.
ik sta niet op een manege, maar op kleinschalige stal, maar ga idd maar eens een hengeltje uitwerpen om te kijken of mijn man ergens op mag voor keertje, thanx allemaal voor jullei reacties, super!!
Zo gezellig om dat met je liefde te delen..alles voelt dan heel compleet..of klinkt dat heel penny
Amy77 schreef:Carolinef schreef:geweldig al die mensen die zichzelf of hun partner herkennen nav mijn topic, super ook die stoere ridder hier boven! petje af.
ik sta niet op een manege, maar op kleinschalige stal, maar ga idd maar eens een hengeltje uitwerpen om te kijken of mijn man ergens op mag voor keertje, thanx allemaal voor jullei reacties, super!!
hihi, sterker nog, wij hebben er sinds 2 maanden een merrie bij en rijden nu heerlijk samen door de bossen over de heide en gaan met de trailer op cursus en lesZo gezellig om dat met je liefde te delen..alles voelt dan heel compleet..of klinkt dat heel penny
in de tussentijd volgde hij fanatiek western lessen en heeft zelfs nog onderlinge wedstrijden gereden.toen de tijd aanbrak dat we de fjord konden inrijden. zakte het plezier eigenlijk zo dusdanig af dat we hem een jr later hebben verkocht en hij nu helemaal gestopt is met de paarden. mijn droom was ook om samen door de bossen te rijden en ja het romantische plaatje was wel compleet maar helaas liep dat dus toch wat anders.. dus het ene moment kunnen ze fanatiek zijn en het andere moment is het weer over. soms mist hij het wel eens. maar dat is vooral als het mooi weer is 

daar is een ijslandse merrie bijgekomen..dus ik zit niet in TS haar pakketje van begins af aan leren..dat scheelt al en zijn de beslissingen makkelijker genomen om een paard erbij aan te schaffen he.
iti schreef:Dan moet je wel voor een grote tinker gaan ( 1.60 of liefst groter) want een cob tinker is vergelijkbaar met een goeie fjord