Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
H_Nalanta schreef:Je kunt met een shetlander bijna evenveel doen als met een 'groot' paard maar ik hou ook niet van shetjes. Niet omdat je er zo weinig mee kunt want je kunt er best veel mee maar omdat ze vaak zo slecht opgevoed zijn.. (de shetjes die ik ken dan)
friends_f_e schreef:hallo,
ik vroeg me even af... bij mij op de manege en op school reageert iedereen als ik zeg dat ik graag een shetje wil zo van : een shetlander? wat kan je daar nou met doen of: als je een pony krijgt dan koop je toch een grote waar je op kan rijden
nou dat vind ik dus verschrikkelijk! een shetlandertje is minstens even leuk als een paard! nog leuker zelfs!!!
maar zijn er bij jullie ook mensen die zo reageren?
groetjes,
friends_f_e
ietjelover schreef:wij hebben vandaag een shet erbij gekregen en ik blijf echt bij mn vorige bericht.
Meneer is altijd hengst geweest niet opgevoed en enorm eigenwijs!
niet te geloven wat een geduld je voor hem moet hebben zeg!
Dit zou een groot paard natuurlijk ook doen maar hij heeft echt van die ontdeugende rot streken.
hij blijft trouwens niet lang en moet zo snel mogelijk weer verkocht worden.
Het is dus een shet voor de handel dus als een van deze shetlander liefhebbers nog een super leuke shet wil?!!