assie"]
[quote="Sabiy schreef:"gewoon lekker weer" hebben we niet hier in NL, het is of regen en ellende, of hitte. Geniet er nou maar van zolang als het duurt, straks kunnen we weer allemaal klagen over de kou, regen, harde wind en andere narigheid.
Vind ik een beetje een botte reactie t.o.v. de mensen die veel last hebben de hitte. Die kunnen er ook niets aan doen. Dacht je dat het leuk was om je zo rot te voelen als het warm is? Ik kan er ook niet echt goed tegen, word er ook lusteloos van (of juist hyper). Doe mij maar lekker lente/herfstweer, graadje of 20. Perfect.
En met "regen, kou, harde wind en andere narigheid" heb ik ook totaal geen problemen, maar daarin ben ik dan wel weer een beetje apart

[/quote]
Ik vind ook idd dat er wel erg bot wordt gereageerd...
Ik was vanochtend enorm duizelig ineens, door die hitte, ik weet het ik moet ook meer drinken...
En er komen zeker dagen voor dat het lekker weer is, ik dacht dat we in april/mei tog niet te klagen hadden

Maar ik verlang nu wel weer naar een buitje eigenlijk... Want dat maakt het lekker, die afwisseling

Als we de winter niet hadden, konden we lang niet zo erg van de zomer genieten