Die klote hitte!! Voel me poedersuiker!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Leetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:40

assie"]
[quote="Sabiy schreef:
"gewoon lekker weer" hebben we niet hier in NL, het is of regen en ellende, of hitte. Geniet er nou maar van zolang als het duurt, straks kunnen we weer allemaal klagen over de kou, regen, harde wind en andere narigheid.

Vind ik een beetje een botte reactie t.o.v. de mensen die veel last hebben de hitte. Die kunnen er ook niets aan doen. Dacht je dat het leuk was om je zo rot te voelen als het warm is? Ik kan er ook niet echt goed tegen, word er ook lusteloos van (of juist hyper). Doe mij maar lekker lente/herfstweer, graadje of 20. Perfect.
En met "regen, kou, harde wind en andere narigheid" heb ik ook totaal geen problemen, maar daarin ben ik dan wel weer een beetje apart Lachen
[/quote]

Ik vind ook idd dat er wel erg bot wordt gereageerd...
Ik was vanochtend enorm duizelig ineens, door die hitte, ik weet het ik moet ook meer drinken...
En er komen zeker dagen voor dat het lekker weer is, ik dacht dat we in april/mei tog niet te klagen hadden *LOL*
Maar ik verlang nu wel weer naar een buitje eigenlijk... Want dat maakt het lekker, die afwisseling *LOL*
Als we de winter niet hadden, konden we lang niet zo erg van de zomer genieten Pling

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:54

Hey Babyboo,

Hier nog een die slecht tegen de hitte kan. Ik baal ervan maar het is niet anders. Het zweet loopt, zelfs nu ik zit te bokken, aan alle kanten weg. Heb hoofdpijn en ben lam.

Mij hoor je niet klagen hoor bij regen of in de winter. Mijn voorkeur is een zonnig dagje met wind en 20 graden.

Niet zo hard mensen. Je zo voelen is echt niet leuk en we doen het niet express. Ik denk er zelfs over mijn wedstrijd zondag niet te rijden Huilen

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 20:11

Kom op Fasel, jij gaat daar wel rijden hoor!

Ik bedoel het ook niet bot. Maar meer zo van: "wees blij met wat je hebt en dat je gezond bent". Er zijn miljoenen mensen op deze wereld die willen ruilen met ons en ook in NL zouden willen wonen.

Tuurlijk is het weer hier niet altijd goed, maar ja, wees optimistisch en blij met wat je hebt.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 20:16

Ow dat ben ik absoluut met je eens hoor Carool. Alleen.. vind het wel eng. Zeker na de zonnesteek van vorig jaar heb ik de kriebels.

Overigens het onweert hier nu Haha! het is meteen een stuk koeler Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:08

Tlove schreef:
tja, ik ben ook niet de beste in zo een warm weer. ik ga pas savonds laat rijden, de hele dag zit ik dan binnen, in het friste hoekje. en dan zweet ik me nog te pletter, om nog niet over slapen te beginne!

Binnen zitten de hele dag kan ik niet, daar ben ik iets te actief voor, maar dat slapen... jeetje, mijn slaapkamer is echt net een oven. Zelfs met alle ramen open.
Gelukkig hebben wij een grote kelder, met 2 banken erin. 3 keer raden waar ik de afgelopen week heb geslapen Haha!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 14:36

carola schreef:
Kom op Fasel, jij gaat daar wel rijden hoor!

Ik bedoel het ook niet bot. Maar meer zo van: "wees blij met wat je hebt en dat je gezond bent". Er zijn miljoenen mensen op deze wereld die willen ruilen met ons en ook in NL zouden willen wonen.

Tuurlijk is het weer hier niet altijd goed, maar ja, wees optimistisch en blij met wat je hebt.

oke gelukkig datje het niet zo bot bedoelde...sorry dan voor mijn reactie erop, maar dat laatste is dus het punt, ik ben niet echt gezond...door allemaal medicijnen kan ik ook neit echt tegen de zon...dat is juist het punt. Natuerlijk moet ik blij zijn met wat ik heb, maar alsje dus niet goed tegen hitte kan benje met dat weer niet zo blij, als het nou een graad of 20/25 zoiets is lukt het nog wel als er een lekker windje staat. en met regen of sneeuw ofso hoorje mij nooit klagen dat is heeeerlijk.... Haha!