Dat gejat ook altijd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:02

tiamo schreef:
op een pensionstal is dat meestal anders, dan kom je je eigen spullen vanzelf weer een keer tegen. Haha! Haha!

Iid, of het heet dan, geleend zonder toestemming... Boos! }>
Maar echt echt dat je zon (duur!) hoofdstel kwijt bent. Hopelijk heeft het briefje in de kantine effect en krijg je hem snel weer terug...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:04

Bah! Boos!
Wat een streek zeg!
Echt balen...

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:11

idd in andermans kastjes kom je nog wel eens wat tegen Boos! Dat had ik dus vroeger op de manege ook. Als ik een touw, zweepje of handschoenen kwijt was kon ik de donder op zeggen dat hetweer bij .... in het kastje lag. Die jatte ook vrij veel. Stom wel dat ie het daar in liet liggen. Niet alles heb ik daarin terug gevonden, maar wel wat. Maar een hoofdstel? Nou ja zeg! Gewoon idd iedereen vragen, en foto's ophangen. Soms hangt ie dan plotseling weer voor je stal...
Succes

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 10:22

Dat is ook mooi poedersuiker zeg, ik heb ook zo mijn redenen dat ik een slot op mijn kast heb.
Maar niet omdat er gejat word.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:49

Daar krijg je toch wat van Boos! Vreselijk! Gelukkig staan mijn paarden thuis en heb ik minder kans op dat soort praktijken, maar ik kan nooit begrijpen wat voor soort mens zoiets doet

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:10

Cinzano"]
[quote="Memuska schreef:
Als er eens iets verdwijnt heeft iemand het gewoon even gebruikt (bv halstertouw om paard even los te zetten) en duikt het binnen de twee uur terug op :d
-xxx-

Dat lijkt me toch ook vervelend hoor.... kan jij het op dat moment toch mooi niet zelf gebruiken.. moet je gaan zoeken waar je eigen spullen zijn!
[/quote]

Gewoonlijk gil ik dan heel hard "Wie heeft mijn halstertouw gezien!!!" en dan hoor ik van ergens "ikke!!!" en heb ik het terug Haha! Maar idd niet zo handig nee Boos!
-xxx-

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:58

ik vind dat toch zo aso he!! Blijf toch gewoon van andermans spullen af!!!!!!!! Vervelend voor je!!!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 01:37

en heb je nog wat gehoord? ik hoop zooovoor jou en voor arti dat je hem no terug krijgt..........

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 15:17

bij mij is dat ook gebeurt en ik wist wie hem had en heb de politie erbij gehad maar die deed er pas wat aan toen het paard verkocht was met mijn hoofdstel...

ikzelf heb nu bij mijn dure spullen mijn naam erin gezet met een soldeer apparaat dus herken ik het altijd

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 15:48

Helaas is er dus wat dat betreft weinig op Schanswijk veranderd .

Gelukkig staat mijn bijrijdpaardje op een manege waar bijna nooit iets gejat word. Als ik er ben laat ik gerust het kastje open staan. Soms word er wel wat geleend maar dat krijg ik altijd terug. Maar het gebeurd maar zelden dat ze het niet eerst vragen.

ladyliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:24

je gaat toch niet iemands hoofdstel stelen!!!
egt balen voor jou!!! Boos! als ik hem in mijn handen kreeg dan......... Schijnheilig Tong uitsteken

ladyliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:24

t is toch zo?of niet???:(

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:28

Echt k*t voor je. Echt aso van die iemand die het gestolen heeft
Gelukkig bij ons op stal gebeurt dat niet, wij hebben een kleine stal en het valt meteen op als iemand met het hoofdstel rijd van een ander. We weten ook van elkaar welk hoofdstel iedereen heeft enzo.

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:38

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:00

het is idd zo dat er op manege's erg veel gestolen wordt...
zelfs al ruim je het op, dan wordt het nog gestolen.

van de week hoorde ik ook alweer iemand, die mistte zijn gaatjestang.
hij had hem voor het rijden nog gebruikt, en trug gelegd in zijn kastje/locker, en toen hij trug kwam was die tang weg Verward met de noorderzon vertrokken dus... geleend, maar ze geven het niet trug..

je moet overal wel een slot op doen, wil je dat het niet gestolen wordt..

maar gelukkig dat je hem weer hebt trug gevonden/gejat/ toegeëigend :d

greetz jef

Fabjuhlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:11

hey wij hebben altijd dat ze het lenen maar niet terug handen, ook erg irritant! Veel succes met het terug vinden van je hoofdstel!!!