De foto's van onze bruiloft:ook lol met onze knol!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:36

Van harte! Leuke foto's. Nu is het wachten op de volledige reportage he? Ik dacht ook al: he, haar man loopt in zijn normale kloffie... Moet natuurlijk zelf weten hoor, en als jij er geen problemen mee hebt. Je verwacht het alleen niet, omdat jij er zo tiptop (mooie jurk! Complimentjes) uit ziet....
Mijn man had sokken aan met Mickey Mouse. Vond het al zo vreemd dat de fotograaf en de cameraman in het gemeentehuius onder de tafel kropen (ze moesten natuurlijk opnames maken van Marc zijn sokken....)

Kerels........

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 19:29

Bedankt voor jullie leuke reacties !

Ik kan me wel voorstellen dat sommige bokkers het een beetje vreemd vinden dat m'n mannetje er nogal "casual" bij loopt.
Maar hij houdt nu eenmaal niet van pakken en stropdassen enzo, en we vinden allebei dat je juist op zo'n leuke dag goed in je vel moet zitten en niet doodongelukkig rond moet lopen "omdat het zo hoort".
En ik hou van hem hoe hij is, of het nu met of zonder pak is Knipoog
Wel leuk dat de reacties hierop zo verschillend zijn..... zoveel mensen, zoveel meningen; en dat is maar goed ook, anders zou het een saaie boel worden !

Stef, de foto's zijn inderdaad hier om de hoek gemaakt, in de vesting van Heusden.

En Riette....... Haha! Haha!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:51

Over mannen gesproken...
Michel had tijdens onze bruiloft ook zwarte sokken met Tweety erop aangetrokken.
Sommige mensen hadden echt zoiets van nou ja dat doe je toch niet.
Maar ik niet, ik had zoiets van ja dat is typisch mijn Michel Lovers