Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) Ik denk dat ik overtuigd ben Viv, ik zal met mijn bijrijdster (zij moet immers mee om de trailer te trekken
) eens overleggen of we eind Augustus begin September (ik laat hem van de week van zijn ijzers afhalen) op pad kunnen voor het pas en meet werk.
AnjaKos schreef:Nou als ik dit weer zo zie en lees dan is het heel moeilijk om te kiezen tussen Marquis en S-R.. Ik had al op www.horsebalance.nl geschreven dat als de schoenen van hun me €400,- gaan kosten dat ik naar een andere zou gaan waar de schoenen dus wel €200,- rondom kosten (Smit-Rijssen dus) Ik denk dat ik overtuigd ben Viv, ik zal met mijn bijrijdster (zij moet immers mee om de trailer te trekken
) eens overleggen of we eind Augustus begin September (ik laat hem van de week van zijn ijzers afhalen) op pad kunnen voor het pas en meet werk.
-X- Anja en Viv nogmaals bedankt voor het delen van je ervaringen, scheelt een hoop twijfel en misschien wel miskoop
) en hij zegt dat ik gewoon kan komen en dan gaat hij Miro's hoeven een beetje bijwerken en kunnen we schoenen aanmeten. Ze kunnen dan na een half jaar wel te groot of te klein zijn maar dat risico wil ik graag nemen. Ik moet toch elke dag minstens 20 minuten over de weg rijden dus ik ben bang dat zijn voetjes anders echt te kort gaan worden. De afspraak staat dus nu op 12 Augustus om 11 uur
Owwww ik heb er zo'n zin in!! Als ik de foto's allemaal zie van Vippie dan krijg ik al helemaal de kriebels!!