Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anjatjeuh schreef:Hahaha, vind het best wel grappig.
Maar ZO vreselijk is het nu ook niet,
valt echt niet zo hard op hoor
Groeit vast weer snel trug
kaj schreef:Dat het er niet uitziet is nog tot daaraantoe. Wat ik veel gevaarlijker vind is dat zo'n jong kind met een schaar bij die pony's rondloopt zonder toezicht!
Ze had ze wel een oog uit kunnen steken of zo.
Het kind kan er zelf misschien weinig aan doen maar ik vind het toch erg kwalijk dat er geen volwassene toezicht houd.
Ik moet er niet aan denken dat een kind van zeven met een schaar of iets anders scherps bij mijn beesten in de buurt komt. Ze hoeven maar een rare beweging te maken en het leed is niet te overzien.
Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd en het zal wel weer aangroeien.
Oscar schreef:Ach gossie.......
Moet er stiekem toch wel een beetje om lachen omdat het er zo stom uitziet, maar het is wel erg zonde natuurlijk.
Tip: als je de voorpluk een heeeeel klein beetje "uitdunt" dan kun je er nog best iets van maken.
Met de schaar de puntjes ahw. een beetje opstropen zodat er iets verschillende lengtes ontstaan. Uiteindelijk worden er dan maar enkele plukjes/haartjes (dus niet de hele maantop !) hooguit een centimeter korter en dan ziet het er toch weer toonbaar uit.