bijdehandje1 schreef:Het kan wel oplopen tot een gemiddelde van 1000/mnd, als het om een toekomstige dekhengst gaat.
Waarom zou een (toekomstige) dekhengst duurder zijn dan? Het blijft gewoon een paard hoor.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
blokt schreef:al die keuringen en trainingen, veearts ed er vaker bij, maar 1000 euro lijkt mij ook wel erg veel. misschien als hij weg is om een test te lopen kost het klappen geld, anders valt die 1000 euro wel mee..
Lies21 schreef:Nou ik merk nog weinig van de lagere prijzen.
En ik vind sowieso de prijzen de laatste jaren belachelijk hoog!
In de gulden tijd kocht je een leuk paard met papieren B/L niveau voor 4000 gulden, was een normale prijs. Tegewoordig ligt dit tussen de 7000 en 10000 euro...
DreamAngel schreef:Je moet er natuurlijk wel tijd en geld voor hebben, gemiddeld kost een paard houden 1000 euro per maand, soms meer, soms minder, ik hou het toch maar voor mijn gratis bijrijdpaarden (:
beetjegek schreef:Lies21 schreef:Nou ik merk nog weinig van de lagere prijzen.
En ik vind sowieso de prijzen de laatste jaren belachelijk hoog!
In de gulden tijd kocht je een leuk paard met papieren B/L niveau voor 4000 gulden, was een normale prijs. Tegewoordig ligt dit tussen de 7000 en 10000 euro...
In de guldentijd was het dekgeld ook gemiddeld 800 gulden. Tegenwoordig vragen ze in het eerste dekseizoen al 900 euro, als het al niet meer is.