Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tessebes"]
[quote="ponyzotje schreef:ze zijn gewoon veelzijdig, het ideale huispaardje. ik ben zelf niet echt voor de haffen (ook niks tegen hoor), dit is opbectief. ze zijn ideaal voor jongere kinderen die bv een stoere fjord niet kunnen intomen, voor wie een tinker te groot is. een shet te klein... een echt huispaardje, makkelijk in houd en onderhoud. daarom misschien?
)
Binnen de kortste keren is er niks meer van de luisterende Tos over 
runningkawa schreef:Wat een lieve foto
En idd welhjes en new foresters ook, al kunnen die laatse pittiger zijn dan gemidelde haf.
Maar ik blijf er wel bij dat een haf een kinder pony is, iets ouder dan Sanne haar leeftijd, maar vanaf een jaar of 9, dan passen de kleine kinderpootjes ook wat beter
ze raakt in paniek als er iemand anders dan ik op haar rug zit en luisterd dan ook niet meer runningkawa schreef:Tessebes, wat zijn volgens jou dan wel kinderpaarden?
Als een haf het niet meer is, dan is het er geen 1 meer.
Tuurlijk uitzonderring bevestigd de regel, maar het zijn super rustige meegaande ponys

Quellian schreef:Plus dat ik Fjorden karakterloos vind!
. Op de basis van een "rasomschrijving" kopen doen maar al te veel mensen, zo worden hopen tinkers gekocht bijvoorbeeld, hun brave knuffelimago ...
....... de mijne is één jaar en LOEISTERK, bijterig, en erg eigenwijs. Maar wel braaf. Hij loopt regelmatig gewoon in de tuin te grazen terwijl de kinderen er spelen, en in al die tijd is het nog niet één keertje fout gegaan of bijna fout ... Kwaad zit er niet in, maar zeg nu zelf, hoeveel paarden lopen er nu rond met werkelijk bewust kwade bedoelingen??? Die zijn zo "ziek" in hun koppie dat die beter van onze wereld geholpen worden!
... een kinderpony??? Die staat op de kermis op de draaimolen