Zijn paardemensen allemaal zo witjes?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:04

Bij ons op stal stikt het van de dazen, dus op stal loop ik zowiezo noooooiiiit in een korte broek en verder heb ik daar gewoon te weinig tijd voor. Fulltime baan, 2 paarden (op dit moment heb ik er tijdelijk 3 in de verzorging), 4 katten, een vijfkamer woning met tuin wat onderhouden en schoongehouden moet worden en je komt nergens meer aan toe, laat staan aan zonnen!

Ik maak me er al niet eens meer druk over. In de winter lig ik nog wel eens onder de zonnebank, maar echt bruin word ik daar niet van.

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:08

Ik ben niet spierwit, maar ik wordt niet echt snel bruin.
Gewoon een normaal kleurtje.

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:17

Lekker efficient, gewoon in je bikini gaan rijden....

fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo wit door de zomer moet gaan.... vind het ook niet zo belangrijk maar binnenkort heb ik een feest met dresscode white, en ja dan moet er toch wel wat kleur op. maar Diana je hebt gelijk...leve de bruin zonder zon...

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:05

Citaat:
Lekker efficient, gewoon in je bikini gaan rijden....

haha daar zal mn staleigenaar niet blij mee zijn....of juist wel Knipoog

ik wordt ook niet snel bruin, mn armen, gezicht, hals, decollete (zoals tyrza dat zo mooi netjes zegt Haha!) zijn best gebruind. Alleen jammer dat ik elke keer andere truitjes aan heb, dus je ziet allemaal verschillende witte randen Lips are sealed
de rest is spierwit, als het heel warm is rol ik wel eens mn sokken omlaag en mn broek aan de onderkant iets omhoog, dan heb ik mn enkels bruin haha Haha!
conclusie: ook ik heb melkflessen Ach gut

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:09

m'n benen zijn altijd erg wit (ik loop eigenlijk de hele dag met een rijbroek rond. de rest is redelijk bruin aan het worden.
Maar als we straks van Zakythos terug zijn zullen m'n benen ook wel bruin zijn! (hoop ik)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:11

Ik lijk wel een bouwvakker Haha! Ik heb een heel bruin gezicht met sproeten en bruine hals, mijn armen zijn ook bruin maar de rest is dus wit.. Tsja in bikini op mijn paard lijkt me niet echt lekker zitten Schijnheilig

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:41

m'n armen en gezicht zijn bruin, de rest niet.
maar de rest maakt me ook niet zoveel uit. ik draag toch altijd lange broeken. en die ene keer dat ik in bikini ben... ben ik toch in het water Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:19

Mijn benen zijn hardstikke wit verder loop ik veel in hempjes enzo.
voordeel met de paarden pal aan huis is dat je in het weekend in korte broek kunt uit mesten dus ze zijn iets minder wit dan afgelopen jaren.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:35

Ah, ik ken het .. witte benen verschijnsel.. de zelfbruinspray moet er maar aan te pas komen. Ik probeer met uitmesten en dat soort klusjes nu gewoon een korte broek aan te doen, dat scheelt wel een klein beetje..

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:36

misschien idee voor fabrikant? rijbroeken van stof waardoor je toch bruin kunt worden? Ik heb een keer zoiets gehoor over bikini's. Ze schijnen niet door ,maar laten de zon wel door zodat je geen witte strepen hebt. Een vriendin van mij had er een, heel handig!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:26

jow hier hetzelfde, door mijn rijbroek heb ik ook spierwitte benen, nu probeer ik al zoveel mogelijk met korte broek aan te doen op stal (is toch thuis, dus weinig mensen waar ik me voor kan schamen Clown ) maar het wilt niet lukken, alleen mijn armen, schouders rug een deel van mijn buik en gezicht kleuren...

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:33

Heb je mijn rijfoto's op ITP niet gezien, ben knalrood Haha!

Ik word best makkelijk rood/bruin. Maar zoals zoveel mijn benen niet.
Mijn zus krijgt al helemaal vaak te horen dat ze zo wit is. Op wedstrijden wordt ze zelfs met het chabrakje vergeleken Bloos Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:13

hmmm, mijn benen hebben nog weinig zon gezien, Zijn echt glowing in the dark en over 2 dagen moeten ze de zon in Italië voorduren...
Scheve mond ik zie het alweer helemaal zitten *lees zonneallergie* Maargoed, langzaam opbouwen en wie weet zijn ze na de vakantie wel niet meer lichtgevend

leoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:21

Hihihih ik ben ook spierwit Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:36

mijn staleigenaar zou verrukt zijn als we in bikini paard gingen rijden, zij vrouw echter....*hahahaha*

Ik denk dat mijn paard zich kapot zou schrikken als ie mij in bikini aan ziet komen lopen, duikt ie meteen de sloot in!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:57

Ik ben ook een beetje wit. Had eindelijk een beetje een kleurtje maar werd toen geopereerd en weg was mijn kleurtje. Weer helemaal wit. Dus 'verdoe' nu mijn tijd met bijkomen van de operatie in het zonnetje(zelfs met een korte broek).

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 01:08

Tja, ik loop reklame voor de Campina...

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 07:29

Ik heb met dit weer een korte broek aan op stal. Mijn rijbroek gaat pas aan als ik echt op mijn paard stap. Het is mij te heet overdag. Toch blijf ik behoorlijk wit, helaas... Mijn bovenlichaam wordt wel bruin, maar mijn benen kleuren minder snel mee.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 08:16

Klinkt me bekend in de oren!
Me armen zijn bruin, me gezicht is bruin.
Alleen me benen komt omdat ik vaak bij de paarden ben, dus ook vaak me rijbroek aan heb.

Ik ga soms al onder de zonnebank, vooral voor me benen.
Me boven benen gaan nu wel, maar me onderbenen die willen maar niet kleuren.

Ik ga van de week wel ff naar het strand, anders is het geen gezicht Lips are sealed als ik op vakantie ga en dan in jurkjes etc loop

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 08:32

er zijn nu ook badpakken en bikinis waar je gewoon bruin onder wordt
dus jah, waarom geen rijbroek?
maar dan ook de laarzen
bruine bovenbenen maar witte onderbenen klopt ook niet helemaal

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 11:15

Haha Glow-in-the-dark benen! Die heb ik ook! 2 stuks!
Melk is nog bruin vergeleken met mij! Als er geen make-up op mijn gezicht zit, krijg ik ook altijd de opmerking of ik niet lekker ben ofzo of ze vragen: "Ben je ziek?" En als ik zeg dat dat mijn gewone kleur is, geloven ze me vaak niet eens. Zucht....

Als ik in de zon gelegen heb, kom ik er nooit bruin onder vandaan, alleen maar rood. Ik ben zelfs een keer zo verbrand dat het gewoon op eerste graads brandwonden leken. Mijn rug was keihard geworden. Het was één grote korst! En toen had ik me nota bene nog zo goed ingesmeerd!

Ik probeer altijd wel een beetje bruin te worden door in de achtertuin bijvoorbeeld in mijn bikini te gaan zitten, maar dat houd ik nooit lang uit.

Maar idd. ik ben vergeleken met de rest van mijn lichaam, in mijn gezicht, nek en onderarmen het 'bruinst'.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 11:50

Ik ben ook niet buirn maarrrrrrrrrr ik ga een week naar ameland en wil toch in ieder geval gebrokenwit terug komen Haha! Echt bruin wordt ik trouwens nooit geloof ik, achja ik doe het er mar mee hoor Lachen

kellyjaloux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 11:53

Ikke ben bruin!!
Werk in een zonnebankstudio!

Groetjes Kelly

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 12:26

ja hoofd nek arme zijn bruin, maar als ik thui sben ga ik lekker in de tuin zonnen. Tong uitsteken

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:07

Ik ben juist heel erg bruin!!! Ik heb zo'n broekrokje van wonder women, die is erg kort en daar loop ik altijd mee op stal uit te mesten en de paarden buiten te brengen en de menpaarden rij ik daarmee. Alleen als ik erop rij doe ik een rijbroek aan die daarna direct weer vervangen wordt door mijn broekrokje. Ik ben dus erg bruin juist!!