Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sisi_96 schreef:vinurr schreef:Je zegt les te hebben, helpt je instructeur je dan niet?!
Nee, die schreeuwt alleen maar: laat hem niet naar buiten gaan!! Duw hem naar binnen!!
Dat doe ik dus, maar het is echt heel moeilijk. Mijn instructeur is niet echt van het tips geven.
Ik stuur, kijk waar ik heen wil, buitenbeen en buitenteugel, maar dat helpt gewoon niet. Met een tikje dus uiteindelijk wel, maar als ik dus zelf van de hoefslag af wil, moet ik mijn zweep aan de buitenkant hebben, maar als iemand anders van de hoefslag af gaat, moet ik mijn zweep weer aan de binnenkant hebben om hem tegen te houden. Hij is gewoon heel sterk.
Sisi_96 schreef:[***] schreef:Je zegt les te hebben, helpt je instructeur je dan niet?!
Nee, die schreeuwt alleen maar: laat hem niet naar buiten gaan!! Duw hem naar binnen!!
Dat doe ik dus, maar het is echt heel moeilijk. Mijn instructeur is niet echt van het tips geven.
Ik stuur, kijk waar ik heen wil, buitenbeen en buitenteugel, maar dat helpt gewoon niet. Met een tikje dus uiteindelijk wel, maar als ik dus zelf van de hoefslag af wil, moet ik mijn zweep aan de buitenkant hebben, maar als iemand anders van de hoefslag af gaat, moet ik mijn zweep weer aan de binnenkant hebben om hem tegen te houden. Hij is gewoon heel sterk.
Maar eerst was het wel leuk, want toen waren er alleen mensen die heel goed rijden, maar nu komen er allemaal kleine meisjes die echt niet in gevorderd horen. Henkjan schreef:Als je je paard nog niet eens fatsoenlijk van de hoefslag kunt sturen hoef je nog helemaal niet aan volte's van 10 meter te gaan denken. Als je je sturen voor elkaar hebt kun je weer een stapje verder gaan.