Ook in [plaats] wat te rijden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:27

Wat heerlijk voor je.
Ik hoop dat je veel plezier hebt met het paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:34

Ohw gaaf!! Je had al zoiets verteld!!.. Ik hoop dat het wat wordt voor jullie (vast wel!!!!) Pling Haha idd zoals ArwenLune zei.. in [plaats] bbq-en we de paardjes Schijnheilig Haha!.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:38

Leuk voor je joh, Sjimmy! Het is niet makkelijk een verzorgpaard in Veenendaal te vinden! De meeste paarden die er staan zijn van meiden van onze leeftijd en die vragen over het algemeen geen bijrijder. Staat deze Friese merrie inderdaad bij Manege Blauwendraad in de buurt? Dan ken ik haar ook wel (heb ik haar alleen gezien hoor).
Veel plezier ermee en ook met dat superleuke veulentje. Die krijg je er ook maar 'op de koop bij'
Ik verwacht en hoop veel foto's te zien! *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 10:48

Ja deze staat inderdaad bij Blauwendraad. Die manege was eerst van hem vertelde de eignaar van Tsjarda.
Dat veulentje is brutaal niet normaal meer! We wilden 'm opjagen met sleutels maar hij probeerde in de rammelende sleutels te bijten Haha! Verward *LOL*

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:49

Sjimmy schreef:
Dat veulentje is brutaal niet normaal meer! We wilden 'm opjagen met sleutels maar hij probeerde in de rammelende sleutels te bijten Haha! Verward *LOL*

Haha, daar ga je geen makkelijk ding aan krijgen! Kan de merrie al bereden worden of zit het veulen er nog teveel 'aan'? Het lijkt namelijk nog een klein ding..

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 10:55

De merrie wordt elke ochtend zonder veulen gelongeerd die staat dan in de stal of met zuslief (jaarling) in het land. Die vind íe net zo leuk als mama dus dat gaat prima. *LOL*

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 11:02

Dat scheelt.. Anders heb je steeds zo'n veulen aan je been.. lijkt me ook niet echt handig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 13:55

Echt leuk joh!!...Wanneer kan je officieel beginnen laat maar zeggen? of ben je dat al?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 14:00

eind juli / begin augustus ga ik daar beginnen.