Damn! Ik krijg een sullige ruin :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 19:25

Marieke_456 schreef:
Maar goed, bij stalling 1 hebben ze dat paddock en al zou ik hem castreren zou hij daar staan. Dus hoef ik neit over te lopen/fietsen...
Overgens (zoals een paar weten) ben ik druk opzoek naar een sulky en wil ik graag mee doen aan de draverij, maar dat gaat lastig met Timon.

snappie nu wel?

het eerste deel snap ik, maar van dit snap ik helemaal niks (sorry).
en dat van die sulky: je bedoelt dat je met een hengst niet mee mag doen? of heb ik het dan helemaal verkeerd begrepen ?

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 20:46

Kijk er doen allemaal merries mee en als ik dan met mijn hengst ertussen ga, gaat het helemaal mis Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 20:59

Ja, iid. Dat 2e heb je zeker gelijk in. Het kan wel met een hengst, het mag met een hengst maar je hengst moet wel verschrikkelijk braaf zijn wil het goed gaan. Met zo'n draverij heeft Dennis een keer ondersteboven in het tuig gelegen dankzij zijn hormoontjes en dat wens ik geen ander paardje aan.

Rytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 21:00

ja timon is zo'n gevaarlijke hengst Knipoog
Neej ff serieus, ik snap ut wel hoor.

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:51

hoi mariek hier mireille ff een vraag timon is toch nie van jouw hij is toch van siem!!maar goed wel mooi irritand als dit allemaal zo moet gaan!!!heeft timon weleens voor een sulky gestaan!!leuk johhhhhh Lachen

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 10:22

Jeetje het is wel duidelijk te zien dat je mijn boktberichten niet meer volgt Frusty Timon is nu van mij schat Haha! Stuur voortaan ff pb, want dit werkt verwarrend Tong uitsteken

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 10:23

Dennis schreef:
Ja, iid. Dat 2e heb je zeker gelijk in. Het kan wel met een hengst, het mag met een hengst maar je hengst moet wel verschrikkelijk braaf zijn wil het goed gaan. Met zo'n draverij heeft Dennis een keer ondersteboven in het tuig gelegen dankzij zijn hormoontjes en dat wens ik geen ander paardje aan.

Ja daarom. Ik weet zeker dat hij zich niet keurig zal gaan gedragen, maar net als wat jij heb mee gemaakt dat wil ik graag voorkomen Scheve mond
Ik ga trouwens vandaag naar die persoon van die sulky's bellen Tong uitsteken

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 12:51

ok dan snap ik alles behalve deze zin:
"Maar goed, bij stalling 1 hebben ze dat paddock en al zou ik hem castreren zou hij daar staan. Dus hoef ik neit over te lopen/fietsen..."

ik ben geloof ik echt een domme doos

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 13:16

sorry mariek ik wist nog niet dat timon van jouw was!!moet je niet gelijk zo boos doen op de fiets!wel leuk dat hij nu van jouw is!!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:13

Effe terug naar je opmerking sullige ruin.

Ik heb drie ruinen gehad, de eerste is gecastreerd toen hij2 was en niet bepaald sullig en lui geworden.
De tweede is gecastreerd toen hij 4 was en op zijn 12 dekte hij nog steeds merries en gedroeg hij zich als hengst.

Mijn tinker die ik nu heb is op zijn derde gecastreerd (hij wordt volgende maand 5) en is een gigantische actieve patser die heel goed raad weet met de meisjes.

Het is echt niet zo dat elke gecastreerde hengst verandert in een sullig watje. Het heeft ook zo zijn voordelen, je hoeft nooit meer uit te kijken dat ie niet ontsnapt en een merrie dekt.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 08:14

Je verhaal is zo helder als koffiedik, Marieke.
Eerst ben je boos omdat je pony door toedoen/bemoeienis van een ander gecastreerd moet worden (klopt toch?)
en nu wil je hem zelf laten castreren omdat hij anders niet mee kan doen met draverijen tussen de merries (klopt ook?).
Wat wil je nou?

Als je hem hengst wilt laten, is het dan niet een idee dat - gezien je leeftijd - je ouders hierover met die mensen of mevrouw gaan praten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:39

dit kind weet niet wat ze wil , ja zeiken als je wil helpen via de PB dat IK er niks van zou snappen, nou als ik hier die ellende lees snap je er ZELF ook geen bal vanen doe je alleen maar arrogant, t staat je alleenniet.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:51

Chiqa schreef:
dit kind weet niet wat ze wil , ja zeiken als je wil helpen via de PB dat IK er niks van zou snappen, nou als ik hier die ellende lees snap je er ZELF ook geen bal vanen doe je alleen maar arrogant, t staat je alleenniet.

mee eens, heb de berichtjes gelezen maar kan er niks van bakken Verward ik zal wel dom zijn hoor maar wat duidelijker berichtjes zou niet verkeerd zijn Schijnheilig

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:12

Desondanks kun je dat ook op een iets andere manier duidelijk maken dan chiqua nu doet, highspirited.
Al is het maar voor de andere bokkers op dit topic Knipoog

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:16

Volgens mij moet dit topic een andere naam hebben: ik snap er de ballen niet van (en anders moeten ze er maar af) Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 14:56

Kendra schreef:
Volgens mij moet dit topic een andere naam hebben: ik snap er de ballen niet van (en anders moeten ze er maar af) Haha! Haha!

ja deze is leuk.... Tong uitsteken

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:43

Chiqa"]
[quote="Kendra schreef:

[/quote]

jaja heeel erg leuk!!! marieke probeert t ook alleen maar goed uit te leggen? hmm.. jammer dat je t topic verpest

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:06

ik heb ook een hengst toen hij 8 maanden was stond ik op een stal waar de eigenaar van de stal dus wou dat ik hem lied casteren en anders moest ik op zoek naar een andere stal
ik heb me rot gezocht toen heb ik hem op een hengsten wei gezet en had ik dus de tijd om een besluit te nemen de mijne is nog steeds hengst ik heb 6 maanden lang iedere dag gezocht en ben gelukkig een stukje land tegen gekomen want ik nu dus al 3 jaar huur
en ben ook blij dat ik nu zelf uit kan maken wanneer hij wel of niet gecastereerd wordt
wat ik ermee wil zeggen is laat je niet kennen en zoek gewoon verder
en blijven hopen dat je wat tegen kom
en misschien als je met timon wat vaker in de buurt van merries kom
lukt het wel om met zo'n wedstrijd mee te doen
mijn hengst liep gewoon in de bak tussen 6 merries en het boeide hem niks

nou succes

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:09

Bij ons lopen de hengsten ook gewoon tussen de merries! Hengstig of niet het maakt niet uit.............en ze gedragen zich gewoon

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 18:23

hengsten tussen de merries??? fokken met niet goedgekeurde hengsten dus???:P:P:P beetje vreemd geformuleert Lachen

maar over het topic, klopt niet veel van het verhaal, en ze vraagt om tips/hulp,dat krijgt ze maar dan word ze boos Verward:?:?

raar kind!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 19:41

Kijk: Ik ben niet echt blij met een casteratie, maar(!!!) kijk ik zou dan wel mee kunnen doen aan een draverij als hij dan wat minder druk is bij merrie's? snapt u het zo wel? Tong uitsteken

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 19:42

crossmonster schreef:
maar over het topic, klopt niet veel van het verhaal, en ze vraagt om tips/hulp,dat krijgt ze maar dan word ze boos Verward:?:?

raar kind!

Sorry? Ik boos? Welnee Haha!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 19:43

Botervlieg schreef:
Als je hem hengst wilt laten, is het dan niet een idee dat - gezien je leeftijd - je ouders hierover met die mensen of mevrouw gaan praten?

Ik ben druk in overleg hoor?! *LOL*

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 19:44

Chiqa schreef:

Hallo, nu doe ik het weer?
Zij stuurde mij een PB met dat ik misschien een stalling in schagen moest zoeken.
Dus ik stuur terug zovan: het is een beetje ver om van warmenhuizen naar schagen over te rijden hé
Maakt zij mij uit als tru-t! Nou sorry hoor.. Boos!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 19:45

bonney4evver"]
[quote="Chiqa"][quote="Kendra schreef:

[/quote]

jaja heeel erg leuk!!! marieke probeert t ook alleen maar goed uit te leggen? hmm.. jammer dat je t topic verpest
[/quote]

Ik probeer hier alleen maar me verhaal kwijt te kunnen.. kinderachtig hoor... Scheve mond