Jezus ze zijn echt lekker bezig hier in de buurt. En dan te bedenken dat mn springzadel gewoon voor mn stal ligt omdat 'ie niet in mn kast past.. Mee naar huis dus!
Mireille
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 11:49
zou ik ook doen! dadelijk is die ook weg...
RockyLover
Geplaatst: 09-07-03 23:08
wel erg... gelukkig zit alles 3x op slot (eerst een deur, dan nog een deur en dan het slotje van je kast) en hebben we een alarm, die elke ochtend afgaat zo'n beetje whaha. De eigenaarresse van de stallen woont op het terrein zelf en 's avonds zit het hek dicht, dus moeten ze eerst over het bruggetje langs haar huis, wat lekker veel herrie maakt... neuh... ik hoop maar dat ze het niet voor mekaar krijgen om bij ons wat te stelen!
lovebonney
Geplaatst: 10-07-03 11:59
mijn zadels lagen eerst ook los maar daar heb ik nu ook maar een slot op gedaan!!wel k*t dat ze dus ook gewoon op particulieren terrein komen!!!Ik heb bij mijn hoofdstel ook maar een slot gedaan maar me dekens kunnen ze gewoon meenemen!!Dan zou ik die al binnen moeten zetten!!waarom zijn ze nou weer precies bij ons in de buurt bezig!!ik ben elke keer bang dat ze het toch voor elkaar hebben gekregen!!:(