Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pasja222 schreef:appelsappie schreef:Inderdaad gewoon even na gaan vragen bij het KNHS etc. Waarschijnlijk kom je dan meer te weten.
oke zal ik eens gaan doen
Lies21 schreef:TS, hou op met mij te BPen!!! Het enige wat ik doe is vriendelijk advies geven. Je hoeft me daar niet voor af te branden.
Ik heb je het advies gegeven om in je opening duidelijk uit te leggen wat je wilt weten en waarom. Waar is het paard gestart en hoe deze eruit is is ook wel handig. Anders krijg je alleen maar reacties zoals bovenstaand.
En nogmaals, dat heeft niets met afkomst te maken maar met een beetje nadenken.....
Citaat:Je bent als gebruiker te gast op de Bokt.nl forums. Ga respectvol om met andere gebruikers en gebruik argumenten in een discussie, geen beledigingen. Mensen uitschelden, bedriegen of opzettelijk kwetsen is niet de bedoeling. Gebruik op het forum standaard Nederlands en dus geen MSN, SMS of Breezer. Spelfouten en missende hoofdletters/leestekens maken je teksten moeilijk leesbaar: gebruik bij twijfel een spellingscontrole. Denk even na voordat je wat post, Bokt is een openbaar forum waar iedereen (dus ook je instructeur - stalgenoten - moeder) kan meelezen. Houd er ook rekening mee dat je zelf geen berichten kunt verwijderen.
Citaat:Het is op Bokt.nl niet toegestaan materiaal te publiceren dat in strijd is met de wet. Het openbaar maken van privégegevens, of privécommunicatie is niet toegestaan, advertenties van andere websites mogen niet worden besproken.
pasja222 schreef:Lies21 schreef:TS, hou op met mij te BPen!!! Het enige wat ik doe is vriendelijk advies geven. Je hoeft me daar niet voor af te branden.
Ik heb je het advies gegeven om in je opening duidelijk uit te leggen wat je wilt weten en waarom. Waar is het paard gestart en hoe deze eruit is is ook wel handig. Anders krijg je alleen maar reacties zoals bovenstaand.
En nogmaals, dat heeft niets met afkomst te maken maar met een beetje nadenken.....
jij stuurt me lelijke pb
dat ik terug na school moet of een 12 jarige ben
wat heeft me manier van schrijven te maken met me vraag?
en dat hier fatsoelijk nederlands geschreven moet worden begrijp ik
dat probeer ik ook ,
nmaar als je van buiterlandse komafst bent en ook nog een deslectie hebt wordt het allemaal wat moeilijker ,
ik doe me best en wil hier niet afgezeken worden om me type fouten en schijftaal.
daar ben ik niet van gedient
en als bokt daar niet in kan komen dat somige mensen er moeite mee hebben
kunnen ze beter de site sluiten want het is een vrij land
dus ook ik mag hier op komen ook al schrijf ik niet goed
Lijkt me weinig moeilijks aan? Wiebe___ schreef:Als je meer te weten wilt komen over de pony moet je dat er in je beginpost gewoon bij zetten. Dan is het voor iedereen hier ook duidelijker en krijg jij gewoon normaal antwoord.
Wiebe___ schreef:Nou sorry hoor maar de meeste hier reageren gewoon normaal, maar goed.
Als je meer te weten wilt komen over de pony moet je dat er in je beginpost gewoon bij zetten. Dan is het voor iedereen hier ook duidelijker en krijg jij gewoon normaal antwoord.