Annemieke,Dinkey,Gate & ik hebben n ongeluk gehad.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rachel15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:02

wow wat een verhaal zeg! echt erg! veel sterkte allemaal!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:10

Jeetje zeg, die automobilist kon hier natuurlijk niet veel aan doen, maar ik kan me voorstellen dat ie zich zo rot voelt.

En pas op met je hersenschudding he? Als je nu teveel gaat doen heb je daar later last van!

Beterschap!

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:13

gedverderrie...
beterschap aan jullie allemaal. Ach gut .hoop dat jullie snel weer beter worden.. pff dat jullie net op dat moment daar moetsen zijn...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:20

jeetje wat is dat schrikken, heel veel sterkte en beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:23

Als je van licht in een keer het donker in rijdt zie je idd eventjes heel erg slecht.
Gelukkig zijn jullie er nog redelijk goed van afgekomen.
Heel veel beterschap, ook voor de pony´s
Kijk erg goed uit als je weer gaat inspannen, de kans is groot dat ze erg schrikkerig worden op achteropkomend verkeer.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:30

Sjonge jonge, dat is niet mis! Wt zullen jullie allemaal geschrokken zijn.
Neem de wijze raad van Laui aan, veel rust, dat is echt goed voor je hoofdje hoor
Veel beterschap!

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:55

Jeetje dat is wel schrikken..
Gelukkig zijn ze er vervolgens niet vandoor gegaan ofzo...
Hopelijk zijn ze snel weer thuis en jullie snel weer beter.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:01

Jeetje wat een verhaal zeg!

Gelukkig gaat het weer wat beter met jullie en hopelijk heb je snel geen last meer van je hersenschudding.

Beterschap!!!!!!!!! Ach gut

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:22

Jeetje dat is erg zeg! Beterschap voor jullie en de paardjes...
gelukkig maar dat jullie verder niet iets heel ernstigs hebben opgelopen. Rust maar goed uit...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:51

Mijn god wat een verhaal. Was het maar een droom. Heel veel beterschap voor jullie allen, ook voor de pony's natuurlijk. Ik hoop dat ze er niet al te veel schrik aan over hebben gehouden.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 21:12

Bedankt allemaal voor de lieve reacties, ja we zullen voorzichtig zijn, mijn moeder houdt me iig strikt in de gaten want anders had ik morgen alweer bij Dinkey op de kliniek gestaan Haha!

Voor Suevo is er nu gelukkig een oplossing: 2 meiden van stal gaan hem samen doen voorlopig, eentje heeft hem al eens gereden dus dat scheelt weer. Ik heb natuurlijk liever iemand die hem goed kent enzo maar ja dat is nu even niet anders.

Er is een agent bij ons thuis geweest en die heeft alles uitgelegd over de schade, en die heeft ook nog een paar dingen verteld zoals dat ik helemaal aan de andere kant van de weg lag, en dat de rechterboom van de kar helemaal krom naar binnen gebogen stond. Dat Dink er op een schaafplekje na niets aan over heeft gehouden mag een wonder heten. Hij vertelde ook dingen over de schade en dat wordt allemaal vergoed door de verzekering van die man die ons aan heeft gereden.

Die is trouwens ook nog langsgeweest en was super aardig, en heeft samen met mijn vader de formulieren voor de schade ingevuld voor de verzekering. Hij kon mij vertellen dat mijn kar aan de achterkant nauwlijks beschadigd was *pfew* en ook hij gaf nog een aantal griezelige details over het ongeluk.
Hij zei dat de ponies erg rustig waren gebleven en op waren gevangen idd daar twee vrouwen, en dat die daar anderhalf uur met die beesten hebben gestaan tot de trailer kwam van de dierenbescherming, die ze uiteindelijk naar de kliniek heeft gebracht. Ook vertelde hij dat Annemieke erg bezorgd was over waar dr zweepje was Tong uitsteken maar dat zal wel het moment van de paniek geweest zijn.

Ben blij dat we er allemaal nog goed vanaf zijn gekomen, die kleine Dink, die trok gewoon de kar, heeft toch ook een harde klap van achter gehad en is er gewoon het beste vanaf gekomen.

Kep de DA aan de telefoon gehad en verteld over die kromme boom, maar daar had Dink niets van zei hij. Wel gaat hij morgen een onderzoek doen naar zijn scheve hoofd (nu hij daar toch staat, ze moeten tot vrijdag blijven geloof ik) maar dat had hij dus al van voor het ongeluk.

De schrik zit er bij mij goed in, ik weet niet of ik nog durf te mennen maar het plan is dat ik zodra ik weer normaal op twee benen kan lopen toch met Dink moet gaan mennen, ook voor Dink om hem weer te laten wennen. Ik zal iig nooit meer onder een tunneltje door rijden, dan stap ik mooi van mijn kar en ga lopend over de stoep. Want dat je zomaar ineens van achter kan worden aangereden daar ben ik nog steeds overstuur van, en toen die politie agent en die man die ons aan had gereden over t ongeluk praatten moest ik steeds bijna huilen. Je kan je niet voorstellen dat zoiets kan gebeuren. Ook als Dink gewoon door had gelopen waren we nog geraakt want die man zag ons gewoon niet en ik ben nu toch wel een beetje bang geworden.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:18

Jeetje joh, ik weet even niet goed wat ik moet zeggen, het zal je maar gebeuren! Beterschap beide en een knuffel aan mijn favo-Boktshet en haar vriendinnetje.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:21

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je daar een angst aan overhoudt, als ik het zo lees valt de lichamelijke schade nog 100% mee want dat moet een aardige klap geweest zijn.

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:23

Jee meiden wat een verhaal... Hel veel sterkte en beterschap voor jullie en de pony's!!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:27

Logisch dat je de schrik er nog in hebt zitten. Gelukkig is het allemaal nog redelijk goed afgelopen.
Sterkte, en succes met de volgende keer mennen...

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:33

veel sterkte, en hopelijk komen jullie er allemaal weer helemaal bovenop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:51

Wat een verhaal, en tja "gelukkig" dat jullie er nog relatief goed vanaf gekomen zijn... Doe maar even rustig aan, en veel sterkte later...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:18

gelukkig dat er niets erg aan de hand is. alvast veel beterschap

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:32

Jeetje wat erg zeg, oooh wat moet jij geschrokken zijn heel vel beterschap!! En ook aan je paardjes!

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:35

De schrik zit er goed in, dat kan begrijpen..
Jullie hebben geluk gehad dat juliie er zo goed van af zijn gekomen, Dorine heeft denk voor jullie engeltje gespeelt!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:56

Pffff wat een verhaal!! Dit wil je dus echt niet meemaken!

Ik wens jullie (+pony's) veel beterschap!!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 23:09

jeetje wat erg zeg...ik het het echt nooit van mijn leven meemaken

Heel veel beterschap *LOL* Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:07

Wat vreselijk eng zeg! Echt mazzel dat jullie en de pony's zo betrekelijk weinig aan het ongeluk hebben overgehouden. Heel veel sterkte en hou alsjeblieft goed rust!

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 10:00

jakkie het klnikt echt heel eng!!

gelukkig hebben ze pony's en jullie geen blijvende schade opgelopen!!
heel veel beterschap en ik hoop dat je niet bang bent geworden nu...

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 12:37

Jongens wat een drama en idd gelukkig dat jullie er toch goed van afgekomen zijn!!!

heel veel sterkte en succes als je straks weer gaat beginnen want dat zal moeilijk worden maar ik zou het wel proberen als ik jullie was!!

groetjes Dunja