IN MEMORIAM - LORENZO 1993-2003

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 12:50

hee meissie!
wat rot zeg... lijtk me vreselijk om zo je vriendje te moeten laten gaan Boos! heel veel sterkte er mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 12:57

Heel veel sterkte!
Ach gut

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 12:59

Ik heb het je al eerder een keer per pb laten weten, en ik heb nog steeds evenveel respect voor je!

Heel erg veel sterkte! Lovers

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:04

Jeetje, ik krijg een brok van in mijn keel...
Wat een geweldig paard.... Ik weet zeker dat je de juiste beslissing hebt genomen! Heel erg veel sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:11

Heel veel sterkte, het is een groot verlies.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:18

sterkte. meid.. bokt is er voor je..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:23

Sterkte... er valt weinig meer te zeggen, koester de foto's en de herinneringen ...

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 13:48

Veel sterkte! Wat een mooie herinnering, de foto + alle herinneringen die je hebt.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:03

Ook ik kan niks anders doen dan je heel erg veel sterkte wensen, ik voel met je mee, ik heb bij mijn paard een paar keer op het punt gestaan de beslissig te nemen, dus ik weet hoe moeilijk het is. Met mijn paard gaat het momenteel uitstekend, maar ooit zal het er van komen en dan hoop ik net zo moedig te zijn als jij!!

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:12

Inderdaad, een schitterend paardje! Veel sterkte gewenst en denk later terug aan alle herinneringen die je samen hebt beleefd met hem! En heel mooi geschreven...Nogmaals heel veel sterkte met dit grote verlies!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:17

Meid wat heb je dat prachtig geschreven!!! Het is een goede dappere beslissing van je, heel veel sterkte!! En het was echt een heel mooi paard....!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:46

Het beste dat je voor je paard kan doen is vaak niet het eenvoudigste voor jezelf.
Een paard in laten slapen omdat het pijn heeft is een moeilijke, moedige en pijnlijke beslissing.
Je troost bij je verdriet is dat je paard geen pijn meer hoeft te lijden. Dat je die beslissing weloverwogen genomen heeft konden we al lezen.
Jouw verdriet komt duidelijk tot uiting in de ontroerende tekst.
Sterkte met de leegte om je heen.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 14:54

Wat mooi geschreven!

Heeel veel sterkte

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:02

Heel veel sterkte. Knap dat je deze moeilijke beslissing hebt durven nemen...

Percy

Berichten: 12091
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:17

Wat een moeilijke beslissing heb jij moeten nemen.
Echt van een dier houden betekent soms dat je dat dier moet laten gaan, hoe hard en vreselijk ook.
Jij hebt ook die juiste zware keuze gemaakt.

Heel veel sterkte met het gemis.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:23

Je hebt het beste voor hem gekozen
Hij zal je hiervoor altijd dankbaar zijn!
Je hebt niet voor jezelf gekozen maar voor hem

Hij zal voortleven en eens zien jullie elkaar!

Veel sterkte

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:28

heel mooi geschreven.
en ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je paardje

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:31

We hopen altijd dat onze maatjes lang bij ons mogen blijven en dat ze zelf "beslissen" wanneer het tijd is om te gaan. Maar helaas moeten we vaak zelf die beslissing nemen. Hoe moeilijk ook, jij hebt nu die beslissing moeten nemen voor jou maatje.
Langer laten lijden getuigt niet van dierenliefde, hem vredig in laten slapen wel. Je hebt hem met liefde laten gaan.

Heel veel sterkte!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 16:09

He will never die!!!

Veel respect!

Sterkte

Mellow

Berichten: 6537
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 16:39

heel veel sterkte ermee.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 17:30

Wat een hoop leuke en lieve reacties allemaal !!!
Het geeft mij een hoop steun.

Zowieso heb ik nog verder van niemand iets negatiefs te horen gekregen (op 1 persoon na wiens naam ik niet zal noemen, die weet zelf heel goed over wie ik het heb).

Het praten en schrijven over Lorenzo geeft mij een hoop rust, het begint nu allemaal tot mij door te dringen maar makkelijk is het niet. Ik ga zometeen naar de stal, de eerste keer nadat ik Lorenzo heb weggebracht en ik ben er best zenuwachtig voor.
Ik heb gelukkig een stok achter de deur in de vorm van Matador, het paard waar ik op mag rijden van de staleigenaar.
Maar het is heel moeilijk want aan de ene kant kan Matador er niets aan doen dat ik verdrietig ben, maar ik kan ook niet "leuk" met hem aan de slag gaan alsof er niks gebeurd is. Heel misschien ga ik morgen rijden maar je hebt ook kans dat ik dat (nog) niet doe.

Gelukkig zou Lorenzo niet gewild hebben dat ik nooit meer zou rijden, dat weet ik zeker. Maar het heeft tijd nodig en wil niks overhaast doen.

Ik hoop alleen maar dat er een ander in Lorenzo's stal staat, want zo'n lege plek vind ik veel erger dan een ander paard op zijn plaats.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:40

sterkte meid !!!!!

pinopaard

Berichten: 184
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:48

DE REGENBOOGBRUG

Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug.

Als een dier waar je heel veel van houdt doodgaat, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, waar ze kunnen rennen en met elkaar kunnen spelen. Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en ze voelen zich daar warm en prettig.

Alle dieren die ziek of oud waren worden daar weer beter, alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen, of in de dagen die voorbij gaan...

De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje: ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten.

Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller. Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen pakken jullie elkaar beet, en zijn voor altijd bij elkaar. Het dier kust je gezicht, jouw handen strelen het kopje weer, en je kijkt weer in die lieve ogen, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven.

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:53

Heel veel sterkte, ik weet wat je doormaakt, voor mij is het op 4 sept geweest dat ik afscheid van mijn vrindje heb moeten nemen.

Wauw pinopaard, mooi geschreven!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:10

Sterkte.... weet dat je de juiste beslissing hebt gemaakt....