Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Doe het zowel met mijn vriend als mijn zusje wel eens.
Maar hou er rekening mee dat de tweede persoon op het heiligbeen zit (5 ruggewervels die vergroeid zijn en vast aan elkaar zitten) hier zit geen beweging in en hier te lang op zitten/rijden kan dus schadelijk zijn. horselover7 schreef:ik deed het ook vaak met een vriendin van mij, gewoon een klein stukje paar honderd meter naar de wei stappen. zonder zadel dan.
tot gister. deed ik het met mijn broertje, hij gaat zitten en pony begint te bokken. hij zat nog niet goed dus valt eraf op het erf.
arm op 3 plaatsen gebroken. ik zat er ook op en heb helemaal niets. gister geopereerd en vannacht in het ziekenhuis geslapen.
voel me nu dus best wel schuldig en zal dit NOOIT weer doen!
wil jullie niet bang maken ofzo. maar mijn pony vind normaal altijd alles goed. is nog nooit gebeurd dat ze ging bokken.
gewoon zelf weten wat je doet;)!

Paard was heel braaf alleen ik zou het nu niet weer doen. Ze had trouwens wel een lang genoege rug, zodat we net niet te ver naar achteren zaten. Alleen het is best lastig, want als achterste kun je het niet goed zien waar je heen gaat. Dus toen degene die voorop zat onverwacht een bocht maakte gleed ik eraf en daardoor zij ook.