Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
promptertje"]
Testosteron krijg je niet met een zalfje naar binnen, daar komt toch wel meer bij kijken....
[/quote]
[quote="ItsMe schreef:Wat zijn we allemaal weer naief
Testosteron is echt hét dopingmiddel, niet een stofje wat "eventueel" een positieve bijwerking zou kunnen hebben
Dickie schreef:Zo'n vermoeden had ik dus ook al, de vraag blijft alleen of Ulla hier zelf bij betrokken is of dat ze ten prooi is gevallen aan een da die niet deskundig genoeg was.
Meerdijk schreef:Lekker naïef om te denken dat dit alleen door een zalfje veroorzaakt wordt. Testosteron zit inderdaad in heel kleine hoeveelheden in zalfjes en andere medicamenten, maar om dat aantoonbaar te kunnen maken in urine/bloed bij een dopingtest moet je wel belachelijk veel zalf gebruiken! Typisch geval van doping dus!!!
Citaat:Overigens staat er dus in da tartikel van knhs dat er testosteron in dat zalfje zat... Ik weet dat er tegen eczeem bij mensen ook hormoonzalven worden voorgeschreven, weet alleen neit wast voor hormoon erin zit...
annegti schreef:Citaat:Overigens staat er dus in da tartikel van knhs dat er testosteron in dat zalfje zat... Ik weet dat er tegen eczeem bij mensen ook hormoonzalven worden voorgeschreven, weet alleen neit wast voor hormoon erin zit...
cortisonenzalf bedoel je zeker..... Standaart krijg je dat voorgeschreven als je huiduitslag hebt zonder dat je goed weet waarom. (allergie bv)
Zijn huisartsen erg scheutig mee om dat voor te schrijven omdat je alles lekker "dicht" smeert.... Werkt wel maar haalt de oorzaak niet weg.