Waar zijn de bokkers + paarden van toen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 16:46

Faruba schreef:
Mochten jullie willen weten hoe het met onze kanjer Canjer gaat?? Even aanmelden op de link in mijn onderschrift ;) . Incl. foto's!! :D

Zitten daar veel ouwe bokkers dan? Heb eigenlijk geen zin in nog een forum erbij. Fokt is ook al zo'n tegenvaller.

Frantic

Re: Waar zijn de bokkers + paarden van toen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 17:08

oh, en hoe gaat het met de pony met die scheve snuit?

Ik had er het hoe en wat bedenkingen, maar is het nog goed gekomen met dat beestje?

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 17:29

De pony, die inmiddels al een heel paard(Pagella) is, met de scheve snuit doet het ook prima,ook die is in onderstaande link te bewonderen. Verder is het bij ons juist heel gezellig hoor Anne-GTI ;) .

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 17:34

Faruba schreef:
De pony, die inmiddels al een heel paard(Pagella) is, met de scheve snuit doet het ook prima,ook die is in onderstaande link te bewonderen. Verder is het bij ons juist heel gezellig hoor Anne-GTI ;) .

nou sorrie geen foto van Pagella maar een aanmeldingsscherm voor een ander forum

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 17:39

daar moet je je aanmelden op dat forum, staat alles van canjer, de andere geredde paarden en pagella haar verhaal

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 18:59

Ja toedeledoki! ik ga toch niet willens en wetens een link aanklikken waardoor ik naar een ander Forum wordt gezonden?

Als het een foto is, wat er OT wordt gezegd, prima, maar dit lijkt verdacht veel op deeplinken!

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 19:28

tsja je bent ook niet verplicht om het te doen ;-)
maar hier kan je gewoon alles vinden over deze paarden.
en is toch niet zo raar dat er hier geen foto's of info meer van deze paarden komen??

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:51

Frantic schreef:
oh, en hoe gaat het met de pony met die scheve snuit?

Ik had er het hoe en wat bedenkingen, maar is het nog goed gekomen met dat beestje?

Pagella gaat super hoor! Er leeft zelfs een nieuw topic op bokt van haar! Net geplaatst ! :D

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:56

Niet zozeer een Bokker van toen,maar wel eentje die vaak door mijn hoofd speelt. Er is/was een vrouw op Bokt en die heeft een schitterende jonge cremello hengst gehaald uit, ik meen Portugal. Vond het zo'n leuk verhaal en zo,n mooi paard,maar ik heb geen idee hoe zij of de hengst heet. Volgens mij was ze met haar moeder wezen kijken,maar kan het mis hebben hoor. Iemand een idee wie ik bedoel?

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 14:19

Faruba: Ik denk dat je Nishada bedoeld !

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:51

Hmm,die is het volgens mij niet. Volgens mij ruim een jaar geleden dat het paard naar Nederland kwam,kan dus nu nog niet zo ver zijn. De vrouw/jong volwassenen woont volgens mij gewoon in Nederland. Ergelijk dat ik nou niet meer weet.

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:15

Ik ben er ook nog hoor , maar door de zaak en veel werk met de paardjes post ik momenteel zeer weinig.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:05

We hebben na overleg in het moderatorteam besloten dit topic te sluiten. We hebben geconstateerd dat het bespreken van dit soort gevallen al snel uitloopt in het bespreken van andere Bokkers. Omdat dit bespreken van andere personen met of buiten hun weten niet de bedoeling is op Bokt, is nu besloten om ook dit topic niet open te laten.