Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:Gelukkig is mijn verzorgpaardje lekker binnen![]()
Die gaat zoieso alleen overdags naar buiten. Geeft me toch wel een veilig gevoel heb zo vaak gelezen dat paardjes door de onweer getroffen zijn .
Marian0557 schreef:Ik snap super goed dat je het dood eng vind, maar 1 gerust stelling, ze staat niet alleen. Dan was het een ander verhaal, ik weet zeker dat die 2 dik naast elkaar staan, met de kont in de regen en gras staan te eten.
Mijn oudje loopt al 25 jaar buiten, en die krijg ik de stal niet eens in. Nog nooit wat gehad!
Marian0557 schreef:ik heb mijne liever buiten als binnen!
Marian0557 schreef:dan heb je hier vast meer aanMarian0557 schreef:Ik snap super goed dat je het dood eng vind, maar 1 gerust stelling, ze staat niet alleen. Dan was het een ander verhaal, ik weet zeker dat die 2 dik naast elkaar staan, met de kont in de regen en gras staan te eten.
Mijn oudje loopt al 25 jaar buiten, en die krijg ik de stal niet eens in. Nog nooit wat gehad!Marian0557 schreef:ik heb mijne liever buiten als binnen!
Siets schreef:Gewoon lekker gaan slapen, je kunt nu toch niets doen. Dat klinkt hard, maar zo bedoel ik het niet. Er gebeurt vast niets, die paarden redden zich wel.
nikkigioa schreef:Ze stonden inderdaad samen, ze liepen rond en aten gras. En stonden midden op de wei, dus niet bij die bomen..
Marian0557 schreef:nikkigioa schreef:Ze stonden inderdaad samen, ze liepen rond en aten gras. En stonden midden op de wei, dus niet bij die bomen..
Als ze alleen staan vinden ze het niet fijn, en kunnen ze zich druk gaan maken. Als ze met meer zijn, ookal is het er maar 1, zijn ze veel rustiger. Ookal kunnen de paarden niet goed met elkaar (weet niet of dit zo is) zoeken ze elkaar toch op, en gaan ze dicht tegen elkaar aan staan. Hoofd naar beneden en eten maar! Is vaak toch belangrijk, en nu lekker sappig