De tandarts die wij hebben komt gratis als er meerdere paarden moeten, als er wat gebeuren moet dan moet je gewoon betalen.
En jaarlijks inenten was 35,00 incl voorrijkosten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jorinda__ schreef:Die kosten waren gemiddelden van de site Vereniging Eigen Paard, ik heb dit dus zelf nog niet uitgezocht hier in de buurt en het is excl. voorrijdkostenEn inderdaad, het lijstje is nog niet compleet, dat geef ik ook aan in 't topic zelf, dat ik graag aanvullingen van jullie hoor.
texelse schreef:Ik blijf erbij dat het het verstandigste is om een periode een paard te leasen om te kijken of het lichamelijk, financieel en qua tijd haalbaar is.

shartjec schreef:Ik zou een verzekering nemen, ben je ongeveer 30 per maand voor kwijt, maar alles word vergoed, ook als je paard een keer een wond heeft waar die antibiotica o.i.d voor nodig heeft.
texelse schreef:Goeie keus Jorinda!!!

Jorinda__ schreef:Ik ben nu ook eerst op zoek naar een leasepaard, en heb al besloten dat een eigen paard 'm voorlopig nog niet wordt.

)
)

" geld ook voor mij, ik heb ook geen geldboom in de tuin, maar het is mijn lust en mijn leven, dus dan maar niet op vakantie.