Ik ben bedonderd op de keuring.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:13

Ik heb cindy en max voor de gewone keuringen zelf voorgebracht. Na wat oefenen thuis ging het best goed voor een eerste keer. Heb het wel vaker gezien, maar zelf nog niet gedaan. Blijkt achteraf niet zo moeilijk te zijn. Voor de premiekeuring van cindy was ik verhinderd, maar ze heeft voor beide tinker stamboeken 1e premie. Max zal nu nog niet ver komen, is nog maar 2 jaar en een superslungel met hele lange benen. Over 1 of 2 jaar gaan we met hem ook premie lopen. Maar als je nog eens de kans krijgt, breng ze zelf voor. Ik heb er heel veel leut in gehad.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:21

gelukkig, ik zag hem op de 2de of 3de pagina, van die foto's
tussen de rest van de 130, of zo
t zijn er veel zeg

maar nu is vast niet meer te achterhalen wie het is?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:39

tinkerLuna schreef:
Ik moest om half 11 veterinair en daarvoor was de ring nog helemaal leeg.
Toen ik terug kwam van veterinair moest ik bijna meteen de ring in voor Senna (veulen).
Ik had dus maar heel even de tijd en kon niet van te voren staan kijken welke er nou precies bij t stamboek hoorden.

Da´s vrij kl*tuh Boos! Ik had wat dat betreft het geluk dat Flet ´s middags moest en had dus alle tijd om eens goed de boel te verkennen.

Mmmm, ik ken die vent niet maar laat diegene die hun Tinker goed voor gebracht willen hebben maar goed opletten!!