Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Richtje"]
[quote="napoleon"]Thanx allemaalIk rij mee in de clinic van de Bereden Politie, is goed voor Nappie en mij, kan ik eens oefenen met "echt" enge dingen
[/quote]
Nu maar hopen dat je geen schotse hooglanders tegen komt
[/quote]
Hehe, komt zijn onderhals toch nog van pas.......... sjezus wat tilt die knol van mij toch hoog z'n hoofd op als ie die dingen tegen het lijf loopt![]()
[quote="AMSAMSAMS schreef:Leuke paarden hebben wij eigenlijk als ik het zo lees:
Orri is al net zo'n bange poeperd als Idie...
Maar Idie maakt zichzelf bang... Als je haar naar het land brengt is ze nl niet bepaald bang... }>
En Orri was echt heel bizar... Die ging over Idie en mij heen... Raar paard... Maar die twee kijken denk ik bij elkaar af... Idie springt net zo als ze alleen naar buiten moet...![]()
Misschien zouden ze beiden een beetje meer van Napoleon moeten hebben???
Nimber schreef:oeps kijk ik net de papieren na: ik mag ook de 20ste!!!!! dacht steeds dat het zaterdag de 21ste was.
maare misschien rijden we dus zelfs bij elkaar in de groep leuk joh!
napoleon"]
Hehe, komt zijn onderhals toch nog van pas.......... sjezus wat tilt die knol van mij toch hoog z'n hoofd op als ie die dingen tegen het lijf loopt![]()
[/quote]
Ach, daar heeft Regina gelukkig geen last van![]()
[quote="napoleon schreef:Neem ze gewoon een keer mee, kunnen ze misschien wat zelfbeheersing leren van Nap![]()