Jahaaaahhh, ik mag toch naar..........!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:09

Tja Regina is ook bang voor van alles, maar toch net iets meer als ze aan het werk moet Lips are sealed

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 18:21

Richtje"]
[quote="napoleon"]Thanx allemaal Haha! Ik rij mee in de clinic van de Bereden Politie, is goed voor Nappie en mij, kan ik eens oefenen met "echt" enge dingen
[/quote]

Nu maar hopen dat je geen schotse hooglanders tegen komt Haha!
[/quote]

Hehe, komt zijn onderhals toch nog van pas.......... sjezus wat tilt die knol van mij toch hoog z'n hoofd op als ie die dingen tegen het lijf loopt Bloos

[quote="AMSAMSAMS schreef:
Leuke paarden hebben wij eigenlijk als ik het zo lees Verward :
Orri is al net zo'n bange poeperd als Idie...
Maar Idie maakt zichzelf bang... Als je haar naar het land brengt is ze nl niet bepaald bang... }>
En Orri was echt heel bizar... Die ging over Idie en mij heen... Raar paard... Maar die twee kijken denk ik bij elkaar af... Idie springt net zo als ze alleen naar buiten moet... Schijnheilig

Misschien zouden ze beiden een beetje meer van Napoleon moeten hebben??? Knipoog

Neem ze gewoon een keer mee, kunnen ze misschien wat zelfbeheersing leren van Nap Knipoog

Overigens heb ik gehoord wat ze allemaal moeten doen tijdens een clinic van de bereden politie..... *SLIK*............. over matrassen heen lopen en over zeiltjes heen en ook een paraplutest Frusty mensen die komen kijken zullen zich zeker niet vervelen Tong uitsteken

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:40

wat leuk en leerzaam dat je mee mag doen, en nu maar hopen dat napoleon zich gedraagd.

The_Lady_Of_Rage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:05

Ik ga ook naar het Horse event, op de zondag, maar dan gewoon als toeschouwer. Leuk dat er zoveel mensen van Bokt komen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:50

oeps kijk ik net de papieren na: ik mag ook de 20ste!!!!! dacht steeds dat het zaterdag de 21ste was.
maare misschien rijden we dus zelfs bij elkaar in de groep leuk joh!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 17:53

Nimber schreef:
oeps kijk ik net de papieren na: ik mag ook de 20ste!!!!! dacht steeds dat het zaterdag de 21ste was.
maare misschien rijden we dus zelfs bij elkaar in de groep leuk joh!

He wat ontzettend leuk Dit word nog gezellig............... Haha! Maareh Nimber, waar doe jij die dag aan mee? Toch niet de clinic van de bereden politie Verward

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:26

Ik ben vorige keer geweest, heeeeeeeel erg leerzaam en voor elk wat wils Lachen

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:03

Leuk dat je mee mag doen! ik ben vorige keer ook heen geweest om te kijken het was heel leuk. Ik ga dit jaar ook weer heen maar dan om demonstratie van ponyvoetballen te geven. *LOL*

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:39

napoleon"]
Hehe, komt zijn onderhals toch nog van pas.......... sjezus wat tilt die knol van mij toch hoog z'n hoofd op als ie die dingen tegen het lijf loopt Bloos
[/quote]

Ach, daar heeft Regina gelukkig geen last van Schijnheilig

[quote="napoleon schreef:
Neem ze gewoon een keer mee, kunnen ze misschien wat zelfbeheersing leren van Nap Knipoog

Nap is echt braaf
En voor Regina werkt hij iig rustgevend Haha!