Twijfels of ik het wel goed doe met mijn paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:41

"Readen" vanaf een foto....????! Laat je daar ajb niet door misleiden, er zijn heud wel mensen te vinden die met je mee willen om je te helpen, bevestigen wat er fout gaat of ontkennen wat er fout gaat.. En hou in gedachten dat jij je paard vergeeft als ie wat verkeerds doet, en je paard jou nog veel sneller! GEniet van je fijne paardje, alleen al dat je dit op internet zet geeft aan hoeveel je voor haar over hebt, ze mag in haar hoefjes knijpen ;-)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:43

Lijkt het je niet iets dat je een bijrijder zoekt? Een ervaren iemand, die je wat werk uit handen neemt en Yela ook bijrijdt.

Een reading via een foto zou ik persoonlijk nooit doen. Vind het altijd zo vaag wat op meerdere paardenvan toepassing kan zijn. Ik geloof er echt niet in en zou uitkijken met je geld daar aan uit te geven.

Mariposa11

Re: ik wordt er gewoon zo verdrietig van ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:46

readen kan heel goed vanaf een foto ;)

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:54

Misschien kan je marije eens een keer laten komen van http://www.paardaardig.nl ? Ik denk dat zij jou heel goed kan helpen :)
Ik zie dat je bij de buren van de stal waar ik sta staat, kan je niet met je ouders overleggen of je bij mij op stal komt staan? Als ik me niet vergis kennen zij/jij die stal wel. Daar zijn ook heel veel meiden van jou leeftijd.
Sterkte meid :(:)

Mars

Re: Twijfels of ik het wel goed doe met mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:53

[MW] >> [YRT]

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:13

YelaBrenda11 schreef:
maar ik kan mijn blik niet van haar ogen afhouden , en zodra ik dat zie wordt ik gewoon helemaal ''gek'' . om het zo maar te zeggen . heel erg verdrietig ook. dit klinkt allemaal erg overdreven . maar dit is hoe ik het voel!

Het probleem zit zo te lezen niet bij je paard maar bij jou.
Je moet de stemming van een paard niet enkel aflezen aan z'n oog maar aan z'n hele lichaamstaal en gedrag.

Marloes

Re: Twijfels of ik het wel goed doe met mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 17:21

Ik herken dit gevoel helemaal. Toen ik mijn Haflinger net een paar maanden had begon ik te twijfelen, vond ze het wel leuk, deed ik het allemaal wel goed enz enz enz.

Maar geloof me, iedereen heeft dit wel eens, de een wat sterker dan de ander. Als jij met je paard om gaat zoals jij denkt dat het paard het fijn vind, en je bent lekker bezig met een instructeur, gewoon lekker zo doorgaan!

Bij mij werd dit gevoel helemaal doorbroken als je merkt dat je pony echt z'n best gaat doen om dingen goed te doen, dingen te snappen en lekker vrolijk is. Een paard zal echt niet z'n best doen als hij/zij het niet naar z'n zin heeft ;)

En zoals al eerder gezegd, elk paard heeft wel eens geen zin. Maar ook mensen hebben dat, een dagje geen zin.

Vertrouw op jezelf, en geniet van je paardje. :)