Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gezellig,

Veel succes!!
, en ben er heel erg blij mee en leer hartstikke veel. Ik kom niet rond met mijn geld dus moet ik 1 van de twee opgeven. Maar privéles leer ik meer , en bij de manege leer ik dingen of niet goed of ik leer ze verkeerd. Dingen die veel tijd nodig hebben roetsjen we over heen. en dingen waarvan ierdereen het al goed onder de knie heeft, moeten we 100 keer doen. Je leer wel , maar dingen die je moeilijk vind slaan ze over. Terwel ze bij de privélessen, Juist net zo lang door gaan totdat jij en jou paard het snappen! 
rainbow13 schreef:@ eef1006
Oke bedankt, Ik denk ook dat dat mijn beslissing word.
Ik moet zoiezo mijn kwartaal uitrijden voor dat ik het kan opzeggen. Want het geld krijg ik niet terug. Ik was eerst helemaal vergeten hoelang mijn lesgeefster mij nog les geeft. Maar ik had het gisteren gevraagt en ze zei:
Ik blijf jou net zo lang les geven, zolang jij die pony blijft rijden!
alleen 1 Probleem.
Als ik stop met die pony rijden. Kan ik niet zo maar binnen stappen en zeggen, ik ga weer hier rijden.
De wacht lijst duuir lang dus daar moet ik even een oplossing voor vinden.
Moontje1991 schreef:rainbow13 schreef:@ eef1006
Oke bedankt, Ik denk ook dat dat mijn beslissing word.
Ik moet zoiezo mijn kwartaal uitrijden voor dat ik het kan opzeggen. Want het geld krijg ik niet terug. Ik was eerst helemaal vergeten hoelang mijn lesgeefster mij nog les geeft. Maar ik had het gisteren gevraagt en ze zei:
Ik blijf jou net zo lang les geven, zolang jij die pony blijft rijden!
alleen 1 Probleem.
Als ik stop met die pony rijden. Kan ik niet zo maar binnen stappen en zeggen, ik ga weer hier rijden.
De wacht lijst duuir lang dus daar moet ik even een oplossing voor vinden.
Vraag je zelf eens af wil je uberhaupt wel rijden op een manege waar je geleerd wordt te zagen tot het paard zijn kin op de borst trekt?

xdniesje schreef:Privélessen!
En als je die vriendinnen mist, je kan toch altijd langs de manege gaan? Of buitenom afspreken..
Wel zou ik er met de eigenaar van je verzorgpaard er nogmaals over hebben dat je de manege ervoor opgeeft. Niet dat ze zomaar belt van; hee meis, we hebben een ander..