zadeldieven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tanjake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:00

Pff dit kan toch niet meer, maak ik me zo kwaad om Boos! Denk je dat alles veilig opgeborgen is achter slot en toch Een mens is al verplicht zijn gerief steeds over en weer mee te nemen, dat kan toch niet? zucht, het gebeurt zo vaak, terwijl het niet zou mogen, helaas lopen er zo'n mensen rond Boos!

Rytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 09:19

Ze komen steeds dichterbij, het lijkt wel of ze trekken, ik heb gehoord dat het steeds dezelfde zijn omdat het telkens eenzelfde manier is. Het schijnt(weet ik niet zeker) een poolse vader met een zoon te zijn. Maar dat weet ik echt niet zeker hoor. Dus niet zeggen: Dat is dicriminatie!!!
Ik neem mijn zadel trouwens sinds kort ook mee naar binnen. Veel veiliger!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:59

aa wat gemeen! mee naar huis nemen en thuis ergens goed op bergen, lijkt mij

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:10

Het is wel heel erg hier he.
Onze zadelkamer gaat gelukkig op slot en er staat ook een webcam(of die werkelijk aanstaat zou ik niet weten, maar goed het schrikt wel af)
Mijn westernzadel staat bij de boer in huis, nou ja in de bijkeuken dan die ook op slot gaat.
Mijn kieffer ligt thuis en daar blijft hij voorlopig dus ook.
Mijn tuig ligt in de zadelkamer, wil ik eigenlijk niet maar er is nergens anders plaats voor. Ik zal nog eens kijken in de bijkeuken bij mijn andere zadel.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:19

eergister zijn ze ook weer bezig geweest in Warmenhuizen..
Ik werd gister ook weer getipt door mijn oude stal in warmenhuizen

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 13:02

Bij ons komen ze zo nu en dan langs op klaarlichte dag, om 1 of 2 zadels mee te nemen. Dat is nu ongeveer 4 keer gebeurt. Twee jaar geleden hebben ze in een keer 18 zadels gestolen. Waaronder ook mijn zadel. Ik heb net een nieuw zadel gekocht, en hij gaat lekker mee naar huis. Gedoe of niet, ik heb m'n lesje wel geleerd...

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 00:05

Als je zadel is gejat, en je wilt het vergoedt krijgen moet je zeggen, dat je het regelmatig mee naar huis neemt, om te poetsen.
Want dan krijg je het wel vergoedt.
Ik weet ook niet hoe het zit, maar bij ons zijn er ook 22 zadels ofzo vanacht gestolen.