Foto's Wannabet!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 01:27

Juist, dus dit is dat hoopje wankelende babypaard-ellende dat ik een paar maandjes geleden nog hoopvol door zijn box zag krabbelen???
Eerlijk is eerlijk, ik vond hem in de eerste weken al enorm vooruitgegaan en hij heeft er zo te zien nog een schepje bovenop gedaan Lachen. Het wordt vanzelf een echt paard Knipoog.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:01

De stoere etter staat weer op de foto! Haha! Ze zijn echt heel leuk. Vooral op die ene kan je goed zn bijdehande bekkie zien! Leuk!

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 14:23

hihihh die manen.... maar wel een droppie hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:06

Lovely schreef:
Juist, dus dit is dat hoopje wankelende babypaard-ellende dat ik een paar maandjes geleden nog hoopvol door zijn box zag krabbelen???
Eerlijk is eerlijk, ik vond hem in de eerste weken al enorm vooruitgegaan en hij heeft er zo te zien nog een schepje bovenop gedaan Lachen. Het wordt vanzelf een echt paard Knipoog.

Toen jij hem zo zag, had je waarschijnlijk nooit gedacht dat hij er ooit zo uit zou zien of wel? Om eerlijk te zijn, had ik hem die kans ook niet gegeven hoor, maar wat dat betreft is het wel een klein wondertje!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:24

Zoooo het begint helemaal een paard te worden
Ik heb nog maar 1 keer foto`s van hem gezien, toen was hij echt superklein. Wat gaat dat snel zeg, dat groeien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:17

Pipo"]
[quote="Lovely schreef:

Toen jij hem zo zag, had je waarschijnlijk nooit gedacht dat hij er ooit zo uit zou zien of wel? Om eerlijk te zijn, had ik hem die kans ook niet gegeven hoor, maar wat dat betreft is het wel een klein wondertje!
[/quote]

Volgens mij heeft hijzelf de weddenschap wel gewonnen *LOL*.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 00:09

ohh, liev!!
Die komt er wel hoor! Ziet er goe duit