Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NoaC schreef:Ik heb het echt super getroffen met mijn bijrijdster: Ze is een jaar of 30 dus gelukkig wel volwassen.![]()
Ze doet hem 3 dagen per week en op die dagen is hij ook helemaal van haar; mesten, voeren, rijden, verzorgen, enz.![]()
We beschouwen hem echt als "ons" paard en ze zal het ook niet laten om te zeggen als ze vindt dat dingen anders moeten.![]()
Ze heeft al een dikke 20 jaar "paardenervaring", dus ik neem ook graag dingen van haar aan. We doen alles in overleg en dat vind ik perfect!
Ze is superlief en rustig met mijn paard, hij staat er altijd perfect bij, neemt altijd alle tijd, komt altijd op haar dagen (weer of geen weer).![]()
Alle dingen gaan in overleg; we hebben het er in het begin over gehad dat je toch nooit allebei de zelfde aanpak kunt hebben bij een paard, maar dat het zo goed zou gaan had ik nooit verwacht!
Ik vind het belangrijk dat we op de zelfde lijn zitten qua rijden en omgang met mijn paard...