nieuw blad Paard en Leven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:43

ik kreeg opeens ook paard en leven en tot nu toe opeens geen paard en sport meer of hij moet nog komen, maar dat lijkt me niet aangezien jullie hem al hebben. snap er niks van.

DDW1190

Re: nieuw blad Paard en Leven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:46

ben benieuwd een nieuw blad is altijd leuk!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:12

Ik heb hem vandaag gekocht bij de boekhandel. Ben er nog niet echt in begonnen, maar ziet er in eerste instantie leuk uit!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:14

Nog niets ontvangen? Krijg wel normaal altijd de P&S :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:19

Ik kreeg de Paard&Leven vandaag in de bus. Ben geen lid van de KNHS, maar heb wel een ruiterbewijs dat ik braaf verleng. Wist nieteens dat je hem los kon kopen, zag wel op de omslag dat er een prijs stond....
Stonden leuke dingen in dit keer. Heb hem meegenomen naar stal, en daar laten liggen zodat er meer mensen van kunnen genieten...

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:36

Ik zag hem in de winkel liggen, ik wist eerst niet dat hij bestond. Ik heb hem gisteren gekocht dus hij moet wel in de winkel liggen nu ;)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:51

Ik heb 'm vandaag ook gelezen, leuk blad, maar snap niet echt waarom sommige KNHS leden hem wel krijgen en anderen niet?

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:53

Ik krijg hem per kwartaal, vond de PaardenSport leuker. :)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 23:03

ik vind het niet zo'n leuk blad :=
zowiezo geldverspilling, ik betaal voor iets wat ik niet wil :n
en de helft van de dingen in dat blad, heeft enkele weken daarvoor al in de paard en sport gestaan :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 23:09

Merel___ schreef:
@ kleinvosje, hij hoort in iedergeval niet bij het ruiterbewijs, want ik heb geen ruiterbewijs en ik krijg hm wel.

Hij hoort ook bij het ruiterbewijs. Het enige wat ik met de KNHS van doen heb is het ruiterbewijs en ik heb hier de Paard en Leven op tafel liggen.

Maar ik heb hem volgens mij al eerder gehad. Dit is niet de eerste keer dat ik de Paard en Leven in de bus heb gehad.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 09:19

hij staat ook al op de KNHS site, dat je het blad 4 x per jaar krijgt!
en dat is als je lid bent van de KNHS.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 09:23

DDW1190 schreef:
hij staat ook al op de KNHS site, dat je het blad 4 x per jaar krijgt!
en dat is als je lid bent van de KNHS.

Je kan alleen op heel veel verschillende manieren lid zijn van de KNHS ;)

BloodElf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 09:26

Ik ben geen lid meer van de knhs maar ik kreeg een week geleden ofzo de paard en leven. Vind het niet een bijzonder blad trouwens.. :o

* edit
Falona schreef:
Merel___ schreef:
@ kleinvosje, hij hoort in iedergeval niet bij het ruiterbewijs, want ik heb geen ruiterbewijs en ik krijg hm wel.

Hij hoort ook bij het ruiterbewijs. Het enige wat ik met de KNHS van doen heb is het ruiterbewijs en ik heb hier de Paard en Leven op tafel liggen.

Maar ik heb hem volgens mij al eerder gehad. Dit is niet de eerste keer dat ik de Paard en Leven in de bus heb gehad.

Oh zal dat t m zijn, ik heb wel ruiterbewijs. :j

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 09:39

terpentijn schreef:
Begrijp ik niet, ik kreeg hier van de week PaardenSport juni-nummer binnen.

Heb helemaal geen Paard en Leven gezien??????

idd , ik ook niet :Y)

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 14:44

Kreeg antword n.a.v. mijn mail naar de KNHS: het abonnement kan niet omgezet worden naar Paard en Leven ipv Paard en Sport, want volgens lidmaatschap ben ik dat KNHS lidmaatschap aangegaan toen Paard en Leven nog niet bestond ( := ),
Wil ik dat blad toch ontvangen, moet ik iedere keer "voordat het (Paard en Leven) uit gaat komen" even een mailtje naar de KNHS sturen, dat ik ipv Paard en Sport Paard en Leven wil ontvangen..... :Y) Watte?!?

Weet natuurlijk niet eens wanneer dat blad uitkomt.... WANT IK KRIJG HEM NIET. Ook hier in Zuidlaren nog never nooit in de vrije verkoop gezien.

Heel vaag, heel raar, heel waardeloos, ik laat 't er maar bij, leen het wel van iemand die 'm wel krijgt.

Maar zulke onzinnige argumenten heb ik zelden gehoord.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:30

Ik Kreeg afgelopen week ineens het blad paard en leven toegestuurd. Het blijkt van de KNHS te komen. Het is al nummer 4 maar ik zie dit nu voor het eerst. en had er ook nog nooit van gehoord Hebben meer mensen dit ??

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:31

Ja, ik kreeg em ook ineens, en hij lag ook op de club. Misschien zijn ze een promotie-offensief begonnen?

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:34

Ik krijg de paard en leven al bijna twee jaar! Ik vind het niet een hele toevoeging, er staat veel in wat mij al bekend is, zoals op het goede been lichtrijden enzo. Maar opzich wel leuk om te lezen!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:35

Aranka123, heb jij een startkaart en daarmee de Paard en sport, of ben je FNRS ruiter?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:10

Ik kreeg hem ook binnen. Had mijn lidmaatschap bij de rijvereniging afgemeld en kreeg dus ook geen paard en sport meer, maar ben nog wel actief als vrijwilliger voor de club, dus dacht dat het misschien een soort van speciaal KNHS/FNRS lidmaatschap was voor vrijwilligers of recreatieruiters? En dat je dan dat blad krijgt?
Ik betaal niets, dus wacht wel af of ik hem vaker krijg.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:05

Ik ben al jaren KNHS lid. Op dit moment zonder startkaart, geen idee of het daar mee van doen heeft. Ik ontvang paard en sport ook wel.

eelkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:56

Ik heb hem deze keer niet gekregen .. terwijl ik hem daarvoor wel kreeg.. beetje vreemd. Ik krijg hem ivm aanhouden FNRS paspoort die ik op het moment niet echt gebruik maja..

_Mas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 17:04

Ik heb 'm ook opeens gekregen. Overigens wel meteen weer weggegooid met het idee van 'wat is dit nou weer voor rommel?'. Heb 'm net uit de papierbak gevist en er staat op 'FNRS relatienummer', wat mijn KNHS ledennummer is. Dus waarschijnlijk krijg je het blad wanneer je iets te maken hebt met de FNRS en hebben ze 'm nu als promotie rondgestuurd naar alle KNHS leden.. (gokje hoor :o )